whreet Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hei! Netopp kjøpt en pc fra komplett, selvbygd. Men når jeg starter Crysis lager noe inni pcen en forferdelig ulelyd, som en ful som plystrer noe veldig. Det skjer ikke vanlig, men i noen spill hører jeg inne i headsettet en rar lyd... Nesten samme som fra pcen. Men den lyden skjer BARE når jeg starter opp crysis, og inne på menyene... IKKE in-game... Noen som vet grunnen? Lenke til kommentar
csmaster65 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Nesten som en høtfrekvent pipelyd? Lenke til kommentar
whreet Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Nesten som en høtfrekvent pipelyd? JA! Lenke til kommentar
csmaster65 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg får også den lyden av høytalerene/headesett når jeg starter opp Crysis. Tror ikke det er noe alvorlig. Burde vel legge til at jeg selv bygde datan min av deler på komplett, men det er sikkert helt tilfeldig. Hvilket hovedkort og skjermkort har du, også eventuelt lydkort? Lenke til kommentar
whreet Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Har GeForce 285 GTX skjermkort, Hovedkortet er MSI P45 NEO. Lydkortet er "Intel 82801JB ICH10 - High Def. Audo controller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå