Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det så lurt å samle alle strømforsyningene oppe, kablingen kan bli vanskelig.. Dog, om du lager gode løsninger på kabling og forsikrer deg om at kablene er lange nok, går det sikkert bra.

Viser sikkert ikke så bra på bildene, men jeg kommer til å lage en skillevegg mellom bakdøra og hovedrummet i kabinettet. Her kommer alle kablene fra PSUen. Trer kablene inn fra "PSU rommet", ned bak veggen og ut gjennom det avlange hullet ved hovedkorta. Blir nok som Grevaeg sier med kabelforlengning: Pain in the ass job, men tror det blir vert det :innocent:

Takker for positive komentarer :thumbup:

Lenke til kommentar
Er det så lurt å samle alle strømforsyningene oppe, kablingen kan bli vanskelig.. Dog, om du lager gode løsninger på kabling og forsikrer deg om at kablene er lange nok, går det sikkert bra.

Viser sikkert ikke så bra på bildene, men jeg kommer til å lage en skillevegg mellom bakdøra og hovedrummet i kabinettet. Her kommer alle kablene fra PSUen. Trer kablene inn fra "PSU rommet", ned bak veggen og ut gjennom det avlange hullet ved hovedkorta. Blir nok som Grevaeg sier med kabelforlengning: Pain in the ass job, men tror det blir vert det :innocent:

Takker for positive komentarer :thumbup:

Er det ikke bedre og gjør som grevaeg har gjort? Sette PSU'ene i midten.

Veldig fint kabinett ellers :D

Etter jeg så grevaeg sitt 5 th så lagde jeg mange tegninger på sketchup av mine dual PC'er :D

Endret av Durochris
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Er vell i grunnen at jeg må få plass til PSUene. Greit at de får litt luft. Tror også at bredden vil hjelpe på med stabiliteten når jeg skal trille den rundt på TG/bylan osv :D

Er forresten meninga at den skal være klar innen 2 oktober, ettersom jeg og EasyShare på forumet tar oss turen til Bylan.

"Les tidligere post" Skal forlenge kablene..... inkludert de himmla forbanna 24pins kablene. Tror jeg skal få til å trekke 24 pins kabelen uten forlengning til hovedmaskinen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...