snoopern Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 heisann, jeg har en bærbar maskin som begynner å dra på åra.. Jeg har tenk til å oppgradere den, men hvordan gjør man det?? på stasjonære datamaskiner er det vandelig å sette inn mer ram, prosessor, 3D kort osv...men hvordan er det man oppgraderer en bærbar pc??? (er det mulig i det hele tatt?) (det må jo kunne gå ann... de lager jo bærbare maskiner med komponenter også, som man bare kan bytte ut...eller hva? ) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 ram hardisk og cdrom kan i de fleste tilfeller oppgraderes, det kan også tastatur tror jeg, ellers er skjermkort innebyget i de fleste tilfeller osv. Prosesor kan også oppgraderes tror jeg etter mye skuing, de tre første er bare å åpne noen lokk for å finne Lenke til kommentar
snoopern Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 men hvor får jeg tak i de komponentene da? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 for det første må enn jo vite hva merke på din bærbare heter. og, du kan eventuelt kontakte produsent for å vite om det er mulig å oppgradere den bærbare Lenke til kommentar
snoopern Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 det virker så slit, jeg har jo en vandelig standar COMPAQ Armada 100s må jo kunne tåle å bli oppgradert da??? Lenke til kommentar
bentose Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Har ikkje så mykje peiling, men prøv: www.google.com Søk: upgrade "COMPAQ Armada 100s" Les litt på: http://www.shopbattery.net/upgrade-memory-...paq-armada.html Bent Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 på min armada kunne ram cdrom og lignende stasjoner lett oppgraderes. Skjermkortet var innebygd så det er ikke så lett. harddisken var også bare å ta ut sjekk ved å skru opp lokkene under og se hva som er der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå