Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst]Hjelp til KIA service i Haugesund

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Birger åse på kvala er noe av de flinkeste jeg har vært borti og ganske rimlige.

Var en kammerat av meg som fikk noe problemer med sin Audi TT air condision , da han leverte den på Audi verksted fikk han besked etter lang tid om at kompressoren var gåen og de skulle ha 15,000 for å fikse det.

Men da han gikk til Birger åse kikket de litt på det og fikset det for 500kr.

Å må si at jeg bare har gode arfaringer fra dem.

Endret av stalker
Lenke til kommentar
Birger åse på kvala er noe av de flinkeste jeg har vært borti og ganske rimlige.

Var en kammerat av meg som fikk noe problemer med sin Audi TT air condision , da han leverte den på Audi verksted fikk han besked etter lang tid om at kompressoren var gåen og de skulle ha 15,000 for å fikse det.

Men da han gikk til Birger åse kikket de litt på det og fikset det for 500kr.

Å må si at jeg bare har gode arfaringer fra dem.

Okay, takk for svar, kjenner til mange sånne historier med forskjellige verksteder, desverre...

Lenke til kommentar

Eventuelt så er jo Varden Bil blitt KIA-forhandler der nå.

edit : Mange av de samme folkene som jobbet hos Haugli Bil/Vatland Olsen som jobber der så kompetansen er i behold.

Endret av Hachon
Lenke til kommentar
Eventuelt så er jo Varden Bil blitt KIA-forhandler der nå.

edit : Mange av de samme folkene som jobbet hos Haugli Bil/Vatland Olsen som jobber der så kompetansen er i behold.

Ja ble fortalt det idag at de har overtatt, må jo en tur innom da og få fixet det stab staget for n-te gang...

Må huske på at merkeverksted pleier å være dyrere enn andre verksteder, sjekk med pris på begge plasser før du da velger.

Ja nå går hvertfall noe på garanti så får jeg heller bare se litt med den servicen..

Takk for all hjelp folks!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...