Depressure Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hei. Nå som Hauglid bil er konk i haugesund så må jeg finne nytt verkstd til Cee'den (missforstå en som vil) vår. Noen som har anbefalinger over verksteder som er gode på service og ikke for dyre? Lenke til kommentar
compesce mentem Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Birger åse på kvala er noe av de flinkeste jeg har vært borti og ganske rimlige. Var en kammerat av meg som fikk noe problemer med sin Audi TT air condision , da han leverte den på Audi verksted fikk han besked etter lang tid om at kompressoren var gåen og de skulle ha 15,000 for å fikse det. Men da han gikk til Birger åse kikket de litt på det og fikset det for 500kr. Å må si at jeg bare har gode arfaringer fra dem. Endret 18. juni 2009 av stalker Lenke til kommentar
Depressure Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Birger åse på kvala er noe av de flinkeste jeg har vært borti og ganske rimlige. Var en kammerat av meg som fikk noe problemer med sin Audi TT air condision , da han leverte den på Audi verksted fikk han besked etter lang tid om at kompressoren var gåen og de skulle ha 15,000 for å fikse det. Men da han gikk til Birger åse kikket de litt på det og fikset det for 500kr. Å må si at jeg bare har gode arfaringer fra dem. Okay, takk for svar, kjenner til mange sånne historier med forskjellige verksteder, desverre... Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Eventuelt så er jo Varden Bil blitt KIA-forhandler der nå. edit : Mange av de samme folkene som jobbet hos Haugli Bil/Vatland Olsen som jobber der så kompetansen er i behold. Endret 19. juni 2009 av Hachon Lenke til kommentar
compesce mentem Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Må huske på at merkeverksted pleier å være dyrere enn andre verksteder, sjekk med pris på begge plasser før du da velger. Lenke til kommentar
Depressure Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Eventuelt så er jo Varden Bil blitt KIA-forhandler der nå. edit : Mange av de samme folkene som jobbet hos Haugli Bil/Vatland Olsen som jobber der så kompetansen er i behold. Ja ble fortalt det idag at de har overtatt, må jo en tur innom da og få fixet det stab staget for n-te gang... Må huske på at merkeverksted pleier å være dyrere enn andre verksteder, sjekk med pris på begge plasser før du da velger. Ja nå går hvertfall noe på garanti så får jeg heller bare se litt med den servicen.. Takk for all hjelp folks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå