Gå til innhold

Ny bærbar PC ! 7,5 k

Anbefalte innlegg

Hallo !

Jeg har bestemt meg for å kjøpe meg en ny datamaskin, og for å slippe alt styr med alle slags kabler og skjermer og tastatur og sånt vis jeg skal på LAN hos kompiser, så har jeg bestemt meg for en laptop ! Budsjettet mitt er på 7'500 kr.

Pcn min skal være slik at den har god plass til musikk og sånt. og slik at jeg kan se på filmer og litt av vært. Men det skal også kunne behandle PC-Spill også!

Det "største" spillet jeg spiller er WoW, men det trenger ikke å være slik at jeg må ha verdens beste grafikk og spille på, bare det ikke er slik at jeg IKKE sliter med å spille det og at det lagger og sånt, men som sagt, ikke for pent, for det vet jeg at jeg ikke har råd til! :p

Håper dette sier dere noe. Klarte fint å få en PC til å kjøre WoW kjempe fint som er 3 år gammel og koster under 5 store, så jeg vet det er mulig ;) hehe.

BTW, vil helst ikke ha så mye styr med selvbygd og sånt!! Men jeg vil gjerne ha noen tips!

Trenger svar så fort så mulig ;)

Hilsen Pål

Endret av Imawiener
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
denne er må då sikkert vera det beste du får til den prisen?

http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...t:10567338;fl:0

Eg har googlet litt om dette siden eg skal kjøpe en bærbar eg og til 7,5k og de meinte att dette var den pcen som ka mest beng of bugs! :cool:

En må legge til Windows og helst velge 4gb fremfor 2gb ram, så sluttprisen havner på nesten 9k. Mulig du kan redusere den litt ved å velge vekk noe annet! Ellers så er hp pcen som ble nevnt tidligere her kurrant, samme skjermkort som i multicom maskinen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...