FKL982 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Heisann! Da har jeg tråkka i salaten, og søkt meg inn på en skole neste år der jeg må synge. Lurer derfor på hva som er lurt å synge som nybegynner, siden jeg kan øve i hele sommer Spiller i band, men synginga der er ikke mye å skryte av. Vil gjerne synge sanger jeg kan akkompagnere med gitar Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 kan du spille gitar? I så fall er nok de sangene du først lærte deg på gitar like enkle å synge som de er å spille. Litt avhengig av hvilken musikk du liker så må du nesten avgjøre det selv. Mange kristne "klassikere" som er latterlig enkle å synge, bare et eksempel. Vet ikke hvor kristen du er eller hvor interessert du er i det. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Svært ukristelig, kan man si Like liksom Kings Of Leon og Fightstar sjangeren, og synger de, men vet ikke om jeg blir noe særlig bedre av det.. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 vel. eid. Jeg kategoriserer meg litt likt deg, men de kristne klassikerene er enkle da. Syng med til Scar Symmetry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå