OlaTK Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 kan ikke akkurat si at jeg gleder meg nei Lenke til kommentar
Tales Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 the sims... får grøssninger bare jeg hører "ordet". Sims er det værste spillet noen sinne. Prøv heller å lev deres egne liv, istedenfor å simulere andres! Lenke til kommentar
cell Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 the sims... får grøssninger bare jeg hører "ordet".Sims er det værste spillet noen sinne. Prøv heller å lev deres egne liv, istedenfor å simulere andres! bra signatur i forhold til svaret Lenke til kommentar
Tales Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Hva er det du snakker om... Kan vel synes at spill er dritkult selv om jeg hater Sims. (Helt ærlig: det suger jo!!! ) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Litt enig med Cell der, et eller annet sted er der en logisk brist, hehe... :smile: Lenke til kommentar
Tales Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 skjønner ikke helt hva du og cell mener jeg.... Har nok spilt for mye (klarer ikke å tenke helt klart) Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Tja... Det eneste som er morsomt på the sims er jo å bygge hus og lage klær, men å spille det er som å stirre på en vegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå