cell Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Se skjermbildene av sims 2 på www.gamereactor.dk 8) Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 sims er det mest tragiske spillet som noen gang er laget. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 gleder meg................så definitivt ikke..... Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg tittet litt på disse skjermbildene, men de virket jo akkurat like som sims 1, bortsett fra litt bedre grafikk. Sims var gøy de første dagene, men jeg ble ganske fort lei av det Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Arrg! Sims igjen! Ikke nok med at det har kommet ørten tileggspakker til eneren, men nå kommer de med en 2'er også! Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 De skryter av "ekte 3D", men dette ligner mistenkelig på Sims 1. Eneste forskjellen er at småfolket ikke er så hakkete .. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Nja, gleder meg ikke så veldig da, men gøy er det. Skal nok få testet det i den tid. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hvis jeg får spillet skal jeg kanskje prøve det! Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 the sims er et glimrende spill som tar knekken på de altfor mange timene du har til overs i militæret Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 the sims er et glimrende spill som tar knekken på de altfor mange timene du har til overs i militæret Joa.. DET kan jeg nok tenkte meg. Ikke at det er glimrende, men at det dreper timer i militæret! Men sier vell egentlig ikke så veldig mye det her da... Personlig drepte timer i Army`n med å vinne Champions Leage med Rushden Diamonds på CM3 :wink: Og for å holde meg litt innen Topic: NEI! Gleder meg ikke... Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 the sims er langt fra favorittspillet mitt, men det denger alt av sport-spill, bil/fly-simulatorer, ski jump (og andre små drittspill) og turned-based strategi-spill (de jeg har testa iallefall) Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Det må vel sikkert prøves ut... men tror ikke akkurat det blir spilt mest av spillene mine nei Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 the sims er et glimrende spill som tar knekken på de altfor mange timene du har til overs i militæret jeg ville heller gått berserk med AG3'en enn å spille det spillet...alternativt slått meg til ro med Freecell eller spider solitaire... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Sims er et genialt konsept, men de burde holdt seg til vaniljen! nå har det bare blitt ei gedigen pengeku for EA... Lenke til kommentar
spboy Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Ingen som liker sims her i forumet, hahaha Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Ingen som liker sims her i forumet, hahaha enten så skriver du fullstendig ukritisk (og unødvendig), eller så leser du UTROLIG dårlig igjennom trådene da det bare her i denne tråden er flere som sier at de likte sims... Lenke til kommentar
spboy Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Sorry da {Jay eM} skal ikke gjenta seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå