Xomg Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Ikke at jeg var oppe i biologi, men jeg hørte at denne eksamen skulle ha vært særdeles lett. Av den grunn stusser jeg over forhåndssensuren: http://www.utdanningsdirektoratet.no/uploa...ssensur_v09.pdf 1,1% fikk 6?! Endret 18. juni 2009 av Xomg Lenke til kommentar
Antiloope Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Det kan ikke ha vært mer enn 3-4 stykker som fikk 6. Der forsvant forhåpningene for min del. Ikke skrev jeg kildehenvisninger heller. Men har ikke skrevet avskrift fra læreboka. Tenkte på at vanskelighetsgraden kom til å bli høy når eksamen var såpass lett som den var. Det er bakdelen. EDIT: Det gikk bra uten kildehenvisninger; jeg fikk 6!!!!!!!!!!!! YESS Endret 19. juni 2009 av Antiloope Lenke til kommentar
Jeunesse Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Huff, det var jo kjempemange som fikk 1 og 2! etter mine beregniinger må det være rundt 49 av 367 som fikk 1---> STYRK... Huff nå gruer jeg meg til å få den tilbake.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå