TheCatIsALie Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg har allerede spurt på gameanyone (som jeg skal lage walktrough til, derfor jeg trenger lyd) Hello:) I'm going to try to make my first walktrough. And my plan is the requested game "Chaser". I tried a little with mass effect earlier today, and the sound was very low.. but i dont think it was from mic.. standard sound is set to speaker. Can "stereo mix" solve the problem? is yes, how to activete on win7? EDIT: It's recording from mic, how can i change? This is a just a sample i made, i know the sound is bad (how to fix?) But is video ok? http://rapidshare.com/files/246018461/chaser.wmv.html IKKE LAST NED HVIS DU IKKE SKAL GI KOMMENTAR ETTERPÅ! (vet lyden suger) men den spiller trolig inn fra mic eller noe, lyden er lav/borte,, Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 CTRL+A->CTRL+C->ALT+TAB->CTRL+V DONE! do it! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Hva mener du med "CTRL+A->CTRL+C->ALT+TAB->CTRL+V DONE!"? Grattis, du fant en TEKST walktrough.. skal ha video jeg.. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Skal teste Camtasia 6 også. Funker det enda ikke må jeg gjøre alt på stasjonær:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå