1-2-3 Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Jepp, skal prøve det. Midlertidige filer sletter jeg regelmessig, men jeg kan prøve å installere Flash på nytt også. Mange takk for all hjelp! Jeg skal gi tilbakemelding om hvordan det gikk, men det er ikke sikkert jeg får gjort det før i morgen. Lenke til kommentar
1-2-3 Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Nei da, prøvde nå. Det hjalp ikke heller. Merkelig, aner ikke hva dette er... Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Det som kan være er at det ble gjort et feilaktig kall inn i NPSWF32!native_ShockwaveFlash_TCallLabel+0xc4f6c" og/eller at stakken er korrupt. Grunnen til at man kan mistanke dette er jo at det finnes bare en stakkramme noe som riktignok ikke er umulig men ihvertfall mistenkelig. Videre feilsøking som kunne vært interessant er å se om man kan rekonstruere stakken og se om man finner mistanke om hva som kan ha skjedd. Kanskje også sette et breakpoint til når NPSWF32!native_ShockwaveFlash_TCallLabel+0xc4f6c" kalles. Dog er ikke dette så enkelt å gjøre for vanlige brukere og kommer ikke helt på noen enkle måter å feilsøke problemet på heller så hmm. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Det man kan spørre seg er jo om denne feilen oppstår på alle sider med flash eller bare på denne spesifikke siden. Nå skal jeg ærlig innrømme at jeg aldri har satt meg særlig inn i flash, men kan vel ikke utelukke at siden er grunnen til at flash-pluginen tar med seg Firefox i døden? Lenke til kommentar
1-2-3 Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg har aldri opplevd denne feilen med Flash tidligere, så det er nok instantaction.com som forårsaker dette. Da er det jo bare å slutte å besøke siden, så er problemet løst, hehe. Med mindre det er skadelig programvare på PC-en min da, men det er det ikke noe som tyder på. Ikke noe annet hvertfall. fenderebest, Jeg tror nok at det du nevner blir litt for vanskelig for meg å gjennomføre, jeg har ikke så stor innsikt i dette. Men tusen takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå