krwl Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Hvordan er disse sammenlignet? Miljø/medelever? Resultater? Lærere/ansatte? Beliggenhet? Demografisk fordeling? Generelle erfaringer? Endret 9. august 2009 av krwl Lenke til kommentar
krwl Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) ....... Endret 20. juli 2009 av krwl Lenke til kommentar
krwl Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Lite hjelp å få her synes jeg! Treider og Sonans er vel av de kjipeste? Bjørknes har vel flytta fra Fagerborg til Frognerveien? Akademiet er vel av de minste? Lenke til kommentar
krwl Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Sug meg baklengs. Står mellom Bjørknes og Sonans. Begge har fagene jeg vil ha. Noen anbefalninger? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Kan ikke si mer enn at jeg sitter i samme situasjon selv. Bor et stykke unna byen, så må pendle fra Gardermoen. Sånn sett blir vel sonans et bedre alternativ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå