Martin HaTh Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 JAA, endelig ferdig med ungdomskolen, kommer inn på den vidregående skolen jeg har søkt (med mindre noe er feil!) og nå er det sommerferie! Samtidig blir det litt trist, siden jeg ikke kommer til å se alle de folka jeg pleier å se, og lærerene, men det er jo bare å stikke innom skolen en gang JAA! Lenke til kommentar
cmikalsen Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Men da kan du glede deg til 10-års jubileum. Det var kjekt det!!! Ellers kan jeg bare si at dere har det godt på skolen! Lykke til Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hva søkte du på da? Og gratulerer! Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Det ble studiespesialiserende (tidligere allmenn - skrevet riktig?) Folk med ~3,5 i snitt skal ha kommet inn tidligere år, og med 5,1 i snitt så tror jeg at det ikke blir noe problem. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Gratulerer! Må vere deilig! Både gruer og gler meg til når eg skal forlate skulen her eg. Litt trist, eigentleg. Har heldigvis eit år igjen enda. Lenke til kommentar
Niks Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Også ferdig med Ungdomsskolen, og da er det skikkelig deilig med sommerferie Lenke til kommentar
Mallarmist Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 jeg er også ferdig. det suger. dritkjedelig og bare sitte hjemme og daffe i 2 måneder heldigvis vet jeg hva jeg kom inn på (elektro) og det gleder jeg meg til! Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Eg er ikkje ferdig. Går ut tiande eg ogso, men me hev fyrst ei avslutning i kveld! Men det var ikkje skule i dag. Kvifor kunne ikkje dei lærarane setje avslutninga til fredagen istaden?! Eg må ned dit om eit kvarter. Men det positive er at eg er den eleven mest seksare som gjeng ut. Som eg ville sagt for å tilpasse meg mine primitive klassekameratar sitt mål: "Diss ass. lol jæi ær best ass. jæi burna skolen min hardt ass.". Neidå. Dei er ikkje ... primitive. Endret 22. juni 2009 av Sigur ur Nor lendingurinn Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Samme her! Har gått på én og samme skole i ti år nå, så det blir litt vemodig samtidig som det er ufattelig deilig. Ti år på én skole er mye, føles helt vanvittig ut at jeg skal bytte. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Barneskule og ungdomsskulen slått saman i ein, då, geng eg ut i frå? No er eg ferdig óg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå