Beatnik Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Bruker noen ganger å si:"Jeg skal bare føde, døpe og drukne en neger." Sier du slikt kan du fort bli stemplet som en rasistdrittsekk. Endret 20. juni 2009 av Beatnik Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Kva med "å sjite". Elles synast eg at å bæsje høyrast godt nok ut. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Tja, "På dass å drit" har egentlig funkert så langt for min del. Lenke til kommentar
steinkul Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 «Vrenge rasshølet» er et staselig og dannet uttrykk, synes jeg. Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Bruker noen ganger å si:"Jeg skal bare føde, døpe og drukne en neger." Sier du slikt kan du fort bli stemplet som en rasistdrittsekk. Joa, sant det. I mitt tilfelle har jeg ingen fargede rundt meg, og folk merker at jeg ikke er seriøs med måten jeg sier det på. Må vel være det eneste "rasistiske" jeg sier. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hvorfor er det rasistisk å påpeke at negere er brune? Negere er brune. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Fordi vi gjør noe spesielt ut av det. Vi går jo ikke rundt å sier "Vaniljeisen er hvit som er nordmann, hehehehehe." Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hvorfor er det rasistisk å påpeke at negere er brune? Negere er brune. Det var da ingen som påpekte at negere er brune her? Vi vet alle at de er brune. Det det var snakk om, var å bruke ordet "neger" som benevnelse på møkk. Du får lese litt meldingene litt grundigere før du kommer med dumme svar. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hvorfor er det rasistisk å påpeke at negere er brune? Negere er brune. Det var vel heller det at han bruker neger synonymt med sitt eget avfallstoff, noe jeg vil si er rasistisk. Lenke til kommentar
Psykl0n Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Forsåvidt riktig det dere sier. Men jeg er forsiktig med hvem jeg sier det til og hvor jeg er når jeg sier det. Hele greia er at "negere" er brune, det samme er det som kommer ut av stumpen min. For meg har det ikke noe med at "negere" er møkk. For det er de ikke. De er med-mennesker som alle oss andre. Det er iallefall det jeg mener. Edit: Typo. Endret 20. juni 2009 av simensk Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Oprettholde brun bjørn bestanden! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hva med "bombandere vannskåla"? :!: Lenke til kommentar
Brian Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Sprenglakkere porselenet, sjøsette torpedo'n Lenke til kommentar
nisar Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Her nord er, "Satan, eg/æ må drit(e)" en slager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå