Gå til innhold

Memory stick pro duo spørsmål

kingkop

Anbefalte innlegg

Hei.

Har kjøpt en 4gb pro duo memory stick for å erstatte min 512mb. Er det noe spes man skal gjøre med nye brikker?

Jeg klikker den på plass i pc'n min for å overføre filer men den låser seg bare. Får ikke åpnet den.

Den ligger på min datamaskin sammen med de andre enhetene men jeg får hverken høyre eller venstreklikke på den.

Søkke hvor jeg hater å plages med nye ting!

Håper på hjelp her, jeg sitter fast :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk om minnekortleseren i PCen har støtte for memory stick Duo (og ikke bare memory stick). Det finnes flere varianter av memory stick (kilde Wikipedia):

Memory Stick is a removable flash memory card format, launched by Sony in October 1998[1], and is also used in general to describe the whole family of Memory Sticks. In addition to the original Memory Stick, this family includes the Memory Stick PRO, a revision that allows greater maximum storage capacity and faster file transfer speeds; Memory Stick Duo, a small-form-factor version of the Memory Stick (including the PRO Duo); and the even smaller Memory Stick Micro (M2). In December 2006 Sony added the Memory Stick PRO-HG, a high speed variant of the PRO to be used in high definition still and video cameras.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Sjekk om minnekortleseren i PCen har støtte for memory stick Duo (og ikke bare memory stick). Det finnes flere varianter av memory stick (kilde Wikipedia):

Memory Stick is a removable flash memory card format, launched by Sony in October 1998[1], and is also used in general to describe the whole family of Memory Sticks. In addition to the original Memory Stick, this family includes the Memory Stick PRO, a revision that allows greater maximum storage capacity and faster file transfer speeds; Memory Stick Duo, a small-form-factor version of the Memory Stick (including the PRO Duo); and the even smaller Memory Stick Micro (M2). In December 2006 Sony added the Memory Stick PRO-HG, a high speed variant of the PRO to be used in high definition still and video cameras.

Hei.

Det løste seg ved at jeg lastet ned nye drivere til SD leseren på hjemmesiden til Toshiba. Aner ikke hva eller hvorfor.

Men takk for at dere svarte på spørsmålet mitt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...