Thor. Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg sliter med å få sett webtv hos webtv.maxdome.no, det står tydelig at Seven ikke er støttet. Men jeg tror det egentlig fungerer, eventuelt fungerer det ikke. Men tingen er at jeg vil lure nettsiden til å tro at jeg kjører et av de gyldige OS-ene. Er det noen som vet om noen ok løsninger? Du kan prøve på en av gratisfilmene. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Du kan jo prøve å bruke virtual-box (eller hav enn det heter) og se om det virker. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Du kan prøve dette: http://www.proxyway.com/www/help/proxywaye...ity/PCinfo.html Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Avspillingsproblem på grunn av: OS Tror Virtualbox er tinger her, eller proxy. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Avspillingsproblem på grunn av: OS Tror Virtualbox er tinger her, eller proxy. Det trenger ikke være OS'et som gjør at det ikke fungerer. For alt vi vet, har utviklerene bare nektet å støtte det i tilfelle noen får problemer. Hvis man lurer browseren sin til å sende OS-info som f.eks Vista, så vil sikkert tjenesten fungere slik den er tiltenkt likevel. Uansett er det vel verdt et forsøk. Det er langt lettere enn å viritualisere imo. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg har forsøkt endel ganger å lure nettsiden med falsk OS info, men det har ikke gått så bra. Men jeg la ved link til noen gratisklipp dere kan teste på, husk å slette cookie når dere prøver på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå