M.K.E.A. Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Grei pris, da... Ja, betalte noen lapper ekstra for å ha en butikk å gå til, hvis mobilen streiker. Lenke til kommentar
MyKindOfSoldier Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Grei pris, da... Ja, betalte noen lapper ekstra for å ha en butikk å gå til, hvis mobilen streiker. Betalte du ikke noen lapper mindre? Eller skrev du feil pris lenger opp i denne tråden? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Ååå, kan ikke Chess få denne inn på nettbutikken sin snart da:S Kjett å gå rundt med 6år gammel reservetelefon om dagen. Lenke til kommentar
M.K.E.A. Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Grei pris, da... Ja, betalte noen lapper ekstra for å ha en butikk å gå til, hvis mobilen streiker. Betalte du ikke noen lapper mindre? Eller skrev du feil pris lenger opp i denne tråden? Sorry... skulle selvfølgelig hvert 4799 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Må være den styggeste iphone-kopien noensinne. Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Du er veldig dårlig til å bruke ironi Ble vi forresten enige om at route66 var gratis? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Må være den styggeste iphone-kopien noensinne. Stygg kopi? Når ble Iphone pen og når fikk Apple eneretten til å se ut som en mobiltlf? Endret 11. juli 2009 av PantZman Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Enig, dette er en iPhone kopi like mye som Solo er en colakopi. Begge er leskedrikker med kullsyre og sukker, men sammenligningen stopper der. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Må være den styggeste iphone-kopien noensinne. Er så lei av fanboys som kommer med usaklige kommentarer i "alle" tråder om touchtelefoner... Kan du utdype hva som gjør Jet til en iPhone-kopi? Og hva er det som gjør at iPhone ikke er en kopi av andre mobiltelefoner? Lenke til kommentar
MG10 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Drit i slike kommentarer.Jet er en flott mobil.Hadde tenkt å kjøpe denne men endte opp med omnia hd pga størrelsen på skjermen.Men Jet ser utrolig mye bedre ut enn det meste jeg har sett. Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Du er veldig dårlig til å bruke ironi Ble vi forresten enige om at route66 var gratis? Selve programmet og noen av kartene er gratis, men for å bli navigert fra A til B må man selvfølgelig kjøpe noe ekstra greier. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Har lest litt om denne i ulike tester og lest brukermanualen, og telefonen ser virkelig til å være aktuell for innkjøp. Men jeg skal først prøve den i butikk. Ser at den har Exchange Active Sync, og det betyr vel at den kan synke med Googles kalender og kontakter. Dersom dette stemmer, er det noen som har prøvd dette? Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Er det noen som i det hele tatt får til å oppgradere firmware med "samsung new pc studio" ? ;s Jeg får bare "enheten støttes ikke" ;s Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hvordan genererer kameraet filnavn? Lager den navn som f.eks"Bilde001", "Bilde002", eller lager den filnavn med dato, som f.eks på S60-telefonene, eller lager den andre typer filnavn, som på digitalkamera? Grunnen til at jeg spør er at jeg ønsker unike filnavn, som ikke nullstilles når man fjerner bildene fra telefonen. Da får man lett flere like filnavn. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Noen som vet om et sted som har telefonene på lager? Begynner å bli utålmodig. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Lefdal har De har hatt den siden forrige uke, min er i posten nå. Lenke til kommentar
Pheo Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hvordan genererer kameraet filnavn? Lager den navn som f.eks"Bilde001", "Bilde002", eller lager den filnavn med dato, som f.eks på S60-telefonene, eller lager den andre typer filnavn, som på digitalkamera? Grunnen til at jeg spør er at jeg ønsker unike filnavn, som ikke nullstilles når man fjerner bildene fra telefonen. Da får man lett flere like filnavn. Husker jeg riktig så lager den filnavn med dato.. 13072009 f.eks. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Lefdal harDe har hatt den siden forrige uke, min er i posten nå. Takker, kjøpte min nå så om 2timer kan jeg dra ned på Strømmen og hente min egen. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Æsj, ikke si det. Jeg bestilte på torsdagskvelden, og pakken ble registrert hos Posten i Oslo i dag. Er jeg heldig kommer den kanskje i morgen, men regner med å måtte vente til onsdag... Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hvordan genererer kameraet filnavn? Lager den navn som f.eks"Bilde001", "Bilde002", eller lager den filnavn med dato, som f.eks på S60-telefonene, eller lager den andre typer filnavn, som på digitalkamera? Grunnen til at jeg spør er at jeg ønsker unike filnavn, som ikke nullstilles når man fjerner bildene fra telefonen. Da får man lett flere like filnavn. Husker jeg riktig så lager den filnavn med dato.. 13072009 f.eks. Hos meg heter bildene Foto0018.jpg, foto0019.jpg and so on. Bildene blir dog lagret med data som forteller dato og GPS-lokasjon (hvis man ønsker det). Men denne dataen er ikke filnavnet i seg selv dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå