GraBalder Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Siden Samsung Jet ikke er noe "Rykte og nykomling" lenger, vær obs på at den diskuteres også i "Åpen diskusjon om mobil", nå som en etablert "dumb"-mobil, her! Lenke til kommentar
hammeravsaft Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Irriterende og måtte velge norsk ordbok hver gang du skal skrive melding. Noen som vet hvordan få den til automatisk velge norsk ordbok og ikke svensk? Lenke til kommentar
tele_tubs Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Irriterende og måtte velge norsk ordbok hver gang du skal skrive melding. Noen som vet hvordan få den til automatisk velge norsk ordbok og ikke svensk? Hei! Gå inn på innstillinger fra hovedmenyen. Gå videre inn på Telefoninnstillinger så språk. Bytt inndataspråk til norsk. Da slipper du å velge hver gang:) Lenke til kommentar
hammeravsaft Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Irriterende og måtte velge norsk ordbok hver gang du skal skrive melding. Noen som vet hvordan få den til automatisk velge norsk ordbok og ikke svensk? Hei! Gå inn på innstillinger fra hovedmenyen. Gå videre inn på Telefoninnstillinger så språk. Bytt inndataspråk til norsk. Da slipper du å velge hver gang:) Tusen hjertelig takk Har irritert meg grenseløst siden jeg fikk den. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) ... Endret 9. november 2009 av atriC Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 ? Han mener at Jet ikke er noen smarttelefon, noe den heller ikke er. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 da beklager jeg at jeg missforsto Lenke til kommentar
tele_tubs Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Da fikk jeg bytta Jet'en min. Skaffa med gode gamle sony ericsson igjen istedet. Satio. Liker den veldig mye bedre enn jetten..... juuhuuu Lenke til kommentar
hanfar2 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 har kjøpt en sån samsung jet til fruen i bursdags gave, var i det "gjerrige" hjøret å kjøpte en fra pixxia (ellerno) der er det engelsk, fransk, tysk osv som språk, lurer på om noen har noe erfaring/tips/triks for å fixe det her på norsk? menyen osv, hele telefonen lisom.. norsk. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 må si jeg liker denne telefonen, men noen ganger hater jeg den. altfor dårlig batteritid as, sinnsvakt ille. men det jeg lurer på er om GPSen er så ille som det ser ut til? for den finner posisjonen din utifra radiotårnene, stemmer dette? hadde på gps i går, var en feilmargin på 2300m(!!!!), det er litt latterlig. Lurer på om den kan hente fra wifi nett evt satelitter. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Er det bare google maps på denne????? Litt kjipt da man må være oppkoblet på nett for å laste ned kart under bruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå