j0llenor Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 For en deilig telefon! Lader telefonen hver 3 dag, og da hører eg på musikk 2 timer dagen, ringer litt, sender en del meldinger.. og generelt leker med telefonen. Bruker mye denne smart opplåsningen, var litt vanskelig i begynnelsen, men har fått skikkelig dreis på det nå. har laget meg 3 start skjermer til mitt behov. Hadde omnia HD før denne, som eg ga til min kjære, den er kansje litt raskere. Men føler Jét'en er mye mye gøyere å bruke. Til og med lettere en først antatt å skrive meldinger med den i forhold til det som stod i anmeldelsen (legge inn ord, og velgeord) Er ekstremt fornøyd Har som noen andre også har skrevet litt problemer med å få telefonen til å lese minnekortet mitt, viss eg tar det ut å inn. Men med litt tolmodighet så funker dette også. Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Kjøpte denne telefonen før helga, på Lefdal til 3995,-. Svært fornøyd så langt, stilig telefon, super skjerm, god å skrive sms på. Min første touch-mobil. Eneste aber er at mobilen må lades litt ofte, men så har jeg styrt og trykket på den nesten hele helga ... Satser på at batteriet blir mer potent etter hvert, og varer lenger ved "vanlig" bruk En ting jeg lurer på: I musikkspilleren, når jeg lager spillelister og legger inn melodier, så legger disse seg inn omvendt alfabetisk i lista, og når jeg spiller av (uten å bruke tilfeldig avspillingsrekkefølge), så spilles også melodiene av i omvendt alfabetisk rekkefølge. Ikke noe stort problem dette, men noen som vet om (og ev. hvordan) dette kan endres på? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Da har jeg hatt mobilen en uke. Så langt er jeg ikke videre imponert over telefonen. Mulig jeg har gammel FW, men den virker litt treg. Merker det godt når jeg åpner meldinger at det henger litt. Som posteren over meg sier er batteriet også et heller labert tema. Gikk fra en gammel K800i som godt kunne gå 7-10 dager uten lading, mens denne karen er heldig om den holder 4. Det er det som har skuffet mest så langt. Er snart behov for lading nr 3, og tar jeg ikke helt feil fikk jeg mobilen forrige tirsdag. Er også småskuffet over selv touch interfacet. Responsen virker ikke helt "top notch", og får ikke samme godfølelse som jeg har på min Ipod Touch. Mulig dette er mye en vanesak, så er godt mulig dette går seg til ved bruk. Ellers har jeg ingen problemer med telefonen og skjermen er jo bare helt nydelig. Jeg elsker størrelsen og designet på telefonen. Er det en måte å sjekke hvilken FW jeg har? Kunne tenkt meg å se om jeg har mulighet for å oppgradere. Endret 3. september 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
Pheo Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Da har jeg hatt mobilen en uke. Så langt er jeg ikke videre imponert over telefonen. Mulig jeg har gammel FW, men den virker litt treg. Merker det godt når jeg åpner meldinger at det henger litt. Som posteren over meg sier er batteriet også et heller labert tema. Gikk fra en gammel K800i som godt kunne gå 7-10 dager uten lading, mens denne karen er heldig om den holder 4. Det er det som har skuffet mest så langt. Er snart behov for lading nr 3, og tar jeg ikke helt feil fikk jeg mobilen forrige tirsdag. Er også småskuffet over selv touch interfacet. Responsen virker ikke helt "top notch", og får ikke samme godfølelse som jeg har på min Ipod Touch. Mulig dette er mye en vanesak, så er godt mulig dette går seg til ved bruk. Ellers har jeg ingen problemer med telefonen og skjermen er jo bare helt nydelig. Jeg elsker størrelsen og designet på telefonen. Er det en måte å sjekke hvilken FW jeg har? Kunne tenkt meg å se om jeg har mulighet for å oppgradere. Du kan bruke NPC for å sjekke det:) Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 NPS, New PC Studio er det vel? Men uansett så er det det du bruker for å få oppdatert Firmware. Men telefonen er overraskende treg til tider til å kjøre en 800mhz cpu. Nesten så man kan begynne å fundere på om det var softwaren som krevde at de måtte sette en 800mhz prosessor i telefonen og ikke for markedsføring. Lenke til kommentar
eml21 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Noen som vet hvorfor sms-minnet mitt blir fult når jeg har 35 meldinger i innboksen? Den var ikke sånn før, men nå ser det ut som den kun lagrer sms på simkortet og jeg skjønner ikke hvordan jeg får den til å lagre på telefon minnet Jævlig irriterende å måtte slette meldinger hver gang jeg når 35 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Nytt irriterende problem. Telefonen nekter å holde seg på tekstspråk norsk. Hver bidige gang jeg går inn på meldingsskriving popper den til svensk modus. Noen plass jeg kan få endret dette? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Prøv å gå inn på Innstillinger ->Telefoninnstillinger ->Språk ->Inndataspråk. Lenke til kommentar
eml21 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Noen som vet hvorfor sms-minnet mitt blir fult når jeg har 35 meldinger i innboksen? Den var ikke sånn før, men nå ser det ut som den kun lagrer sms på simkortet og jeg skjønner ikke hvordan jeg får den til å lagre på telefon minnet Jævlig irriterende å måtte slette meldinger hver gang jeg når 35 OGSÅ lurer jeg på en ting til... Er ikke navigation gratis?? Voucher code or Pay??? Somebody heeeeelp!! Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Skulle ønsket at dere Jet-eiere kunne fortalt hvor ofte dere lader. Hver dag, annenhver dag, tredjehver dag .. Nok baterikapasitet er et moment i valg av ny mobil. Selsagt har bruken noe å si for hvor lang tid det tar før ny lading er nødvendig. Men om mange svarer vil det gi en pekepinn.. Har prøvd å finne ut hvor mange mAmp batteriet i Jet`n har men det var ikke lett. Noen som vet ? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 http://www.gsmarena.com/samsung_s8000_jet-2835.php Var ikke så vanskelig å finne med google. Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 http://www.gsmarena.com/samsung_s8000_jet-2835.php Var ikke så vanskelig å finne med google. *Imponert* "Standard battery, Li-Ion 1100 mAh". Får sende en mail til Samsung.no og høre om de har batteri med større kapasitet. Lenke til kommentar
eml21 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Skulle ønsket at dere Jet-eiere kunne fortalt hvor ofte dere lader.Hver dag, annenhver dag, tredjehver dag .. Nok baterikapasitet er et moment i valg av ny mobil. Selsagt har bruken noe å si for hvor lang tid det tar før ny lading er nødvendig. Men om mange svarer vil det gi en pekepinn.. Har prøvd å finne ut hvor mange mAmp batteriet i Jet`n har men det var ikke lett. Noen som vet ? Jeg lader min etter 4 dager, men da bruker jeg den ikke til GPS.. Lenke til kommentar
eml21 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Noen som vet hvorfor sms-minnet mitt blir fult når jeg har 35 meldinger i innboksen? Den var ikke sånn før, men nå ser det ut som den kun lagrer sms på simkortet og jeg skjønner ikke hvordan jeg får den til å lagre på telefon minnet Jævlig irriterende å måtte slette meldinger hver gang jeg når 35 OGSÅ lurer jeg på en ting til... Er ikke navigation gratis?? Voucher code or Pay??? Somebody heeeeelp!! Jeg fikk svar suckerss!!!! Hei Takk for din email til Samsung ElectronicsNordic. Det kan være et problem mellom simkortet og telefon. Sms vilalltid lagre seg først på simkortet og når det er fullt går det over på telefonminne. Prøv med et annet simkort i telefonen. Nei det følger ikke med route66 . Den må du kjøpe utenom. Med vennlig hilsen Samsung Electonics Nordic Har ikke noe å gjøre med simkortet though.. Etter jeg sletta alle sendte meldinger begynte den å lagre på telefonen igjen Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Skulle ønsket at dere Jet-eiere kunne fortalt hvor ofte dere lader.Hver dag, annenhver dag, tredjehver dag .. De første dagene ladet jeg annenhver dag, men da trykket jeg på alt mulig i timesvis for å prøve ut telefonen. Nå er jeg over i vanlig modus: Noen tekstmeldinger hver dag, to - tre samtaler, sjekker e-post flere ganger, knipser kanskje et par bilder, leser værmelding på nettet, lytter kanskje en times tid på musikk, da går det nå faktisk tre - fire dager før jeg må lade batteriet. Helt likt min forrige mobil, Nokia N82. Bruken har selvsagt mye å si, men jeg synes også at batteriet har fått bedre kapasitet etter at jeg de første to ukene flatet det helt ut noen ganger før lading. Jeg tror ikke du skal være skeptisk til denne telefonen noe mer enn andre telefoner med tilsvarende fancy greier innabords, batteriet er helt OK etter min mening. Anbefaler for øvrig telefonen på det varmeste, kjekk sak dette!! Endret 11. september 2009 av Oldandugly Lenke til kommentar
Alexhey Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hei. Har kjøpt denne Jet'n og gleder meg som en unge til jeg får den. Lurer på et par ting: - Hvor lenge på bør jeg lade den første gang? Ser at mange syter over dårlig batteri, men det kan jo være at de ikke har lada telefonen nok før bruk? - Kan jeg bruke telefonen, fikle med den osv. når den lader førrste gang? Jeg vet jeg KAN bruke den, men er det lurt? - Leste også på et forum at telefonen ikke går på full hastighet, og man kan utnytte 800mhz prosessoren ved å trikse litt på en skjult meny? (Se forum-linken). Om jeg gjør dette, mister jeg en slags garanti da? Noen som vil fraråde dette? Håper på raske og gode svar!=) Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Å kjøre CPU på konstant 800mhz tviler jeg på vil hjelpe på batteri kapasiteten. Utifra hva folk skriver virker det ikke som mobilen har noe dårligere batteri enn andre dagens mobiler. Lenke til kommentar
Alexhey Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Noen andre som ikke får lagret en kontakt med fult navn? Jeg får ikke skrive navnet fult ut, fordi det har for mange tegn:S Lenke til kommentar
eml21 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Noen andre som ikke får lagret en kontakt med fult navn? Jeg får ikke skrive navnet fult ut, fordi det har for mange tegn:S Make sure you are saving contacts on the phones memory and not the simcard.. Lenke til kommentar
RedLauK Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Noen som vet hvordan man fikser norske menyer etc når den er bestilt fra utlandet? Har ikke noen særlige problemer med å bruke Engelske menyer, er faktisk ganske digg, men det at jeg ikke har ÆØÅ er et problem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå