Cursio Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Btw ka var det andre programet som er det samme som Tweak XP het igjen? Du mener sikkert TweakUI eller no. Men tilbake til topic: Er det et program i XP som skifter gjennomsiktighet, eller må du finne tilleggsprogramvare? Det digi.no greiene funka ikke forresten... Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Eksempel på et uløselig problem! Lei meg egentlig.... Skulle fått det til... Får klare meg uten :wink: Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Det er et API set for gjennomsiktighet i både WindowsXp og 2000 ja... Tror det finst programmer som ser igjenom alle vinduer og legger til gjennomsiktighet. Lenke til kommentar
raschi Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Du kan jo prøve Actual Transparent Windows, eller Powermenu som er gratis... Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Du kan kjøba (lasta ner ) windows blinds. Men det messe opp mange andre program Lenke til kommentar
bruerrr Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Btw ka var det andre programet som er det samme som Tweak XP het igjen? Har noe jeg som heter Style XP...det du tenkte på? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Talisman ingen over ingen ved siden av, bare en haug med dritt milevis bak ingen kan komme og sei at dette desktoppen ikke er rå Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Talisman virka FETT! Laster det når jeg kommer hjem! Synd det er en 30 dagers trial da... Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Du kan jo prøve Actual Transparent Windows, eller Powermenu som er gratis... ATW funka fint! Litt synd at du må gjøre det med hvert vindu, men ellers bra... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Talisman virka FETT! Laster det når jeg kommer hjem! Synd det er en 30 dagers trial da... ja bare gjør det du kommer garantert ikke til og bli skuffet angående den 30 dagers trialen det er akkuratt den samme versjonen som den fulle bare. Du vet mest sansynlig ka det betyr!! Crack Eller du kan gå sammen med to tre kompisser og spleise på og kjøpe ein serial og bare drite i og opdatere det. Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 du ha en ide der jokki :wink: dok bør sponsa de dok (så sleppe eg ) Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Talisman.. Hvor laster man ned? Drar ikke det litt mer CPU kraft / minne enn det er verdt ? (i lengden) Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Talisman..Hvor laster man ned? Drar ikke det litt mer CPU kraft / minne enn det er verdt ? (i lengden) Ta et google søk... Det drar egentlig ikke så mye systemresurser så det er verdt det! (særlig hvis du laster ned nye themes) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Btw ka var det andre programet som er det samme som Tweak XP het igjen? Har noe jeg som heter Style XP...det du tenkte på? yup både den og windows blinds som nevnt ovenfor. thanks Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 pøh.. Talisman suge! noe sinnsykt... Programmet legger seg oppo windowsen, og har utalje feil i seg.. Prøvde det i 2 timer før jeg avinstallerte det igjen! Ville heller ha satset på WindowBlinds enn det tulleprogrammet der! Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 pøh.. Talisman suge! noe sinnsykt...Programmet legger seg oppo windowsen, og har utalje feil i seg.. Prøvde det i 2 timer før jeg avinstallerte det igjen! Ville heller ha satset på WindowBlinds enn det tulleprogrammet der! Smaken er som baken, den er delt :wink: Det er kansje litt tregt, men ellers er det bra for de som er gått lei av standard win xp og vil ha noe nytt! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 pøh.. Talisman suge! noe sinnsykt...Programmet legger seg oppo windowsen, og har utalje feil i seg.. Prøvde det i 2 timer før jeg avinstallerte det igjen! Ville heller ha satset på WindowBlinds enn det tulleprogrammet der! Ja talisman bruker en del system ressurser men ressursbruken har blitt reduser en god del med de siste oppdateringene. jeg tror jeg ikke ville anbefalt talisman t noen med under 500 mhz Har du over så skal det gå ganske bra Talisman finner du her Lenke til kommentar
umy Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 her er programmet du leter etter!! http://www.veridicus.com/tummy/programming/powermenu/ Lenke til kommentar
xthal Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 synes flere kan prøve litestep jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå