Cursio Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hvordan gjør du vinduene i XP halvveis gjennomsiktige? Tror at det går an, synes å huske at jeg har gjort det før. Lenke til kommentar
sof Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 har du nvidia skjermkort lar nyere drivere deg gjøre det...Transparency Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 i avanserte skjerminnstillinger da eller? (Har 43.45 driverne) Lenke til kommentar
sof Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 høyreklikk på det vinduet du vil gjøre gjennomsiktig når det ligger på oppgave-linjen, og velg Nvidia Extensions. Lenge siden jeg installerte drivere her på jobben, men synes å huske at du må velge at dette også skal installeres... Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Blir bare det vinduet gjennomsiktig, eller alle? Skulle gjerne hatt det lignende dette: http://www.xpdigitalmedia.com/images/longh...aphics_demo.jpg Likte det veldig godt Lenke til kommentar
sof Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 tror bare det er de(t) vinduet du velger som blir det. Screenshot'et er tatt fra longhorn som er i beta (eller alpha) enda. Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Blir bare det vinduet gjennomsiktig, eller alle? Skulle gjerne hatt det lignende dette:http://www.xpdigitalmedia.com/images/longh...aphics_demo.jpg Likte det veldig godt Det er jo longhorn dah... Men vinduene blir nogetlunde sånt ja.. Hvis du har nVidia så går dette kjempe bra! Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Må jeg velge nVidia exstensions på alle vindu jeg lager? (og går gjennomsiktigheten vekk igjen når jeg lukker vinduene?) Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Er det ikke bare et program du kan bruke som skifter slik at _alle_ vinduene blir delvis gjennomsiktige Lenke til kommentar
Ygdrasil Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Klikk på høyre musknapp på skrivebordet og velg nView properties, velg så Effects. Her skal det finnes en boks som du kan hake ut som heter Make window transparent when dragged. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Klikk på høyre musknapp på skrivebordet og velg nView properties, velg så Effects. Her skal det finnes en boks som du kan hake ut som heter Make window transparent when dragged. Blir ikke vinduet gjennomsiktig bare når du drar på det da? (sitter ikke hjemme nå skjønner dere)... Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Har vært innom å testa nå, men ingen av råda funka (utenom programmet ) Takk :smile: Lenke til kommentar
texaco Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Windows 2000 og xp har en innebygget gjennomsiktighets funksjon (husker ikke det engelske navnet... trøtt ) Det vil si at man IKKE trenger nvidia for å få til denne funksjonen.. Kan kanskje lage et program som gjør de vinduene man velger blir gjennomsiktige eller omvendt.. finner på no når jeg kommer hjem ... Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Windows 2000 og xp har en innebygget gjennomsiktighets funksjon (husker ikke det engelske navnet... trøtt ) Det vil si at man IKKE trenger nvidia for å få til denne funksjonen.. Kan kanskje lage et program som gjør de vinduene man velger blir gjennomsiktige eller omvendt.. finner på no når jeg kommer hjem ... Ja! Det var det jeg og trodde! Har ikke funnet denne selv, heter vel noe med trancperity eller et eller annet. Det er litt tungvint å bruke programmet, fordi da må du bruke det for hvert vindu du åpner :x . Takker for råd til å finne denne funksjonen...? Lenke til kommentar
texaco Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 man trenger kun et program som overvåker hWnd'ene i windows, slik at når når man velger et vindu vil programmmet registrere dette og gjøre vinduet gjennomsiktig.. man lar bare et bittelite program kjøre i bakgrunnen. Lenke til kommentar
umy Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 ta en titt i nettjuvel-arkivet til digi.no der har de et lite program, som gjør de vinduene du føler for gjennomsiktige, den kan legge ned alle vinduer i tray, og kan sette på "always on top" Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Er det ikke noe som heter tweak XP..? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Er det ikke noe som heter tweak XP..? Har prøvd i Tweak XP Pro, men jeg fant ikke noe der.. Edit: Skriveleif Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Btw ka var det andre programet som er det samme som Tweak XP het igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå