Gå til innhold

jeg trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke det hjelper at du skriver "jeg trenger hjelp!!!!!!!" som tittel. Når du skriver dette risikerer du at noen som vet svaret på spørsmålet ditt ikke gidder å svare. Men tilbake til topic, jeg tror at det går an å laste den fra kazaa, men jegville satset på DC++.

Lenke til kommentar

hehe...

DATAfan er et søskenbarn av meg, som er ny på forumet. (Noen som ser hvor nicket stammer i fra?)

DATAfan:

Jeg har dratt ned Mandrake9.1 til deg, så du får det når jeg kommer bort i konfen.

Og en ting til:

Ver saklig i topic, les nettikette og rettningslinjer, og ver høflig, og saklig.(Fikk jeg med alt?)

Lenke til kommentar

Det er mange her som trenger hjelp og hvis alle skulle skrive et slikt emnefelt så hadde det ikke blitt bra her. stenges.

Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...