Robocoop Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historie...hp?artid=569978 Lurer på hvilken narkotika ho her går på? Hvordan i huleste klarer noen å sove når de blir tatoverte i ansiktet?! Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historie...hp?artid=569978 Lurer på hvilken narkotika ho her går på? Hvordan i huleste klarer noen å sove når de blir tatoverte i ansiktet?! Kanskje hun fikk sprøyte eller noe for å sove, for at hun ikke skulle kjenne hvor vondt det gjorde? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Vedder på hun var fullt med på det, men angret i ettertid. Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Akkurat det jeg også tenker stakan. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Akkurat det jeg også tenker stakan. Hvis dere ser på dette bilder --> http://www.vg.no/uploaded/image/2009/6/18/mannen.jpg Så ser dere at mannen som tatoverte henne er full av tatoveringer på kroppen. Så tenker jeg egentlig at det er mest han som var interessert til å gjøre det! Men nå som jeg ser tittelen av artikkelen "rever 100 000 kroner for ansikt fullt av stjerner" Så er jeg litt enig i det dere sier! PS: Fattig student som krever 100 000kr Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hva er det for en logikk? Fordi tattovøren har mange tatoveringer så vil det være i hans interesse å gjøre mer arbeid på en kunde enn hva han ble bedt om? Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Utdrag fra vg - Et vitne som skal ha vært til stede da det skjedde har nå bekreftet Toumaniantzs versjon overfor politiet. Så spørs det hvem retten tror på da Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Tipper hun bare angrer i ettertid og vil ha noen å skylde på. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Drugs....... Ungdom i Benelux er alltid steine på noe weed. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Ja, for cannabisrusen er så sterk at man sover gjennom tavoveringer på blant annet nesen. Nei, her er det nok en jente som enten var full, dum, oppmerksomhetssyk eller ute etter erstatningspenger. Historien henger i alle fall ikke på greip. Altså, hun var så nervøs at hun ikke ville se, likevel klarer hun å sovne. I tillegg skulle hun visstnok bare ha tre stjerner, noe som går fort. Jeg leste denne saken i en engelsk avis, og de hadde med bilder av henne, med tatoveringene, i Toumaniantzs bok. Hvem lar seg fotografere i en slik situasjon? Når det er sagt, så har jeg likevel ikke mye sympati med Toumaniantz. Man tatoverer ikke en 18-åring i ansiktet, med mindre den som vil ha tatoveringen er mer eller mindre heldekket av tatoveringer fra før. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hun lyver som faen mens fyren som tatoverte ho er en ærlig og snill arbeids kar hun bør være glad han gidder å betale noe i det hele tatt. Som en fyr kommenterte på mirror siden: Thee stars would only have taken a few minutes. And how on earth could you fall asleep with someone stabbing your face with needles? She was either in a serious drug-induced stupor, or she's lying. Spot on! Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Det var jo ikke veldig pent heller da. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Nå har jo et vitne også bekreftet det tattovøren sier pluss at det er kliss umulig og sovne når man blekker seg spess. på visse plasser. Har sittet en god del i stolen selv og hu der gjør det der bare for hun enten angrer eller vil tjene noen kroner. Noe hun ikke gjør i retten når det er vitne som sier det motsatte av henne. Dumt kvinnfolk rett og slett. Drugs....... Ungdom i Benelux er alltid steine på noe weed. Du har røykt mye tjall hører jeg, man blir ikke immun mot smerte da. Og du blir ikke sånn at du sovner bare du tar igjen øynene dine. Hvis hun skulle sovnet under det der så skulle hu putta i seg en god del opiater for og si det sånn. Og det skulle egentlig bare ta maks 10min når det er 3 stjerner. Så det hun sier henger ikke på greip i det hele tatt, noe de fleste som har tattovering som hobby osv. ser med engang. Endret 18. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg kjenner at det koker i meg når jeg leser beskyldningene hennes. Løgnaktige bitch. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hu hadde selvsagt blitt vekt etter 10 min, da tatovøren egentlig skulle vært ferdig. Men det er da ingen som sovner med noe stikkende oppi ansiktet. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 http://www.side2.no/mote/article2653002.ece - Jeg likte godt stjernene, og ba om 56 av dem, men min far ble rasende så jeg sa at jeg hadde sovnet, sier hun ifølge The Daily Telegraph. Lenke til kommentar
krist90 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 idioti. + at det så stygt ut. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Tatovøren burde anmelde henne for svindelforsøk og injurie. Kan ikke holde på sånn. Men jeg vil si det er litt useriøst av en tatovør å tatovere en så omfattende ansiktstatovering på noen uten at de har tatoveringer fra før av. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 En tatovering må jo være den første. Og selv om en tatovør i Norge sannsynligvis hadde fått beskjed om at han "burde ha skjønt" at tatoveringen var altfor omfattende, så er det ikke sånn i de fleste andre land. Jenta var over aldersgrensa, hun hadde penger til å betale med, og ønske om 56 stjerner i ansiktet. Skulle tatovøren da si at "nei, du er nok ikke moden nok til å ha tenkt deg om, og du må skaffe deg massevis av andre tatoveringer før jeg vil gjøre det der på deg". Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=563454 Wow, hun løy gitt, who would know :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå