RamGuy Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Har noen voldsomt store problemer med å få min Corsair Flash Voyager GT 16GB til å bli bootable. Ved flere anledninger har jeg ønsket å benytte den i flere sammenhenger, slik som oppdatering av harddisk firmware fra DOS, installasjon av Windows7 osv osv. Men alle mine forsøk på å få den bootable har vært mislykket? Men når jeg benytter nøyaktig samme prosedyren på min gamle 512MB minnepinne, så fungerer det alltid med den? Ulempen er jo at den er grise treg og ikke har nok plass for eventuelle Windows7 installasjoner osv. Er det noen spesiell grunn til at det virker nærmest umulig å gjøre en Voyager GT bootable? Har dere noen tips til ca like rask, eventuelt raskere 16GB eller større minnepinne som faktisk kan bli gjort bootable? Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 PM JKJK, han sier i denne posten at han instalerte W7 fra en voyager GT, så han burde kunne forklare deg Det gjør ikke noe om du poster svaret du får her, siden det sikkert kan være til hjelp for andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå