Gå til innhold

Er Android og HTC Magic noe for meg?

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter en fresh telefon som er litt nyskapende. Android er en av veiene å se da. Men jeg er absolutt ikke på utkikk etter en telefon man må tweake og ha våkenetter på xda for å få til og fungere optimalt. Selvsagt skjønner jeg at SW må oppdateres, men noe særlig mer bry med SW-forbedringer ønsker jeg ikke.

I utgangspunktet er jeg ikke kjempehappy ovenfor trykkskjerm, men finner svært få "vanlige" mobiler som nyskapende for øyeblikket.

Dette er hva jeg trenger:

God kalender.

Wifi.

Enkel å bruke opp mot Gmail.

Dersom det er touchskjerm er jeg avhengig av et bedre tastatur enn f eks Diamond har som standard da jeg ikke fordrar det.

Burde jeg prøve en Magic eller skal jeg bare gå for noe trygt og KJEDELIG som N86 e.l.?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror absolutt en Magic er noe for deg ja. Ingenting behøver å tweakes for at den skal funke optimalt, kanskje med unntak av å laste ned Scandinavian Keyboard fra Market hvis du foretrekker det. Tar uansett 1 minutt.

Siden du nevner at den skal være enkel å bruke opp mot Gmail, så er nok Android helt soleklart noe for deg. Bedre integrasjon skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Tror absolutt en Magic er noe for deg ja. Ingenting behøver å tweakes for at den skal funke optimalt, kanskje med unntak av å laste ned Scandinavian Keyboard fra Market hvis du foretrekker det. Tar uansett 1 minutt.

Siden du nevner at den skal være enkel å bruke opp mot Gmail, så er nok Android helt soleklart noe for deg. Bedre integrasjon skal man lete lenge etter.

Hmm, høres bra ut. Er menyene på engelsk selv om man kjøper den fra norsk nettbutikk? Eller er det oversatt?

Lenke til kommentar

Du høres ut som en perfekt Android-bruker. Det er nyskapende, men fungerer svært bra out-of-the-box (med mindre du trenger kontorfunksjoner som Office, Exchange etc, tror endel folk sliter med det).

HTC Dream har jo fulltastatur, der du (hvis du tweaker) kan bytte ut f. eks. x, c og @ med æ ø å, samt at du også kan ha skandinavisk skjermtastatur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...