Lufthode Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg må si at jeg er imponert, når en ser hvordan utgangspunktet var, og med tanke på at båten var gratis. Hvor mye brukte du, i arbeidstimer og penger, på å få den ferdig? Og hvordan vil du si at den er å kjøre, i forhold til en vanlig V-formet båt? Lenke til kommentar
exsods Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Jeg må si at jeg er imponert, når en ser hvordan utgangspunktet var, og med tanke på at båten var gratis. Hvor mye brukte du, i arbeidstimer og penger, på å få den ferdig? Og hvordan vil du si at den er å kjøre, i forhold til en vanlig V-formet båt? Motor 9tusen Alt annet ca 5tusen. timer er vell ca 50. Den ligger fint i vanne med 2 persjoner i . men alene er den litt mer stiv. Lenke til kommentar
csmaster65 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Fantastisk bra prosjekt. Ble litt insprert selv nå. Lenke til kommentar
exsods Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Nå er båten uten motor. Og ble ikke brukt i år. står bare der! Skal kjøpe draco 23 sc neste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå