Sundbo Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hvordan får jeg Xbox spill fra pcn over til xboxen? Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 La meg forstå det er riktig. Du har lastet ned et XBOX360-spill og vil spille det på din XBOX 360? Well.. Det får du nok ikke svar på her, dessverre. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 da må man modde Xboxen. Hvordan man gjør det, kan du finne andre steder enn på dette forumet, siden her har man sikkert noen lover om å ikke hjelpe piratvirksomhet. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Korrekt. Jeg kan på generelt grunnlag informere om at et XBOX360 spill ligger på en dual-layer DVD-plate. XBOX360'en er kopibeskyttet, slik at du kan ikke bare laste ned og brenne ut spill til den. Dette er som sagt ikke lovlig og hvordan du går frem for å få dette til må du søke andre steder etter informasjon om. Kan enkelt og greit henvende deg til google. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Hvordan får jeg Xbox spill fra pcn over til xboxen? De må brennes på en DVD+R DL plate Hvordan du skal få spillt det av, det er en annen sak Endret 20. juni 2009 av cossiemk1 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hvordan får jeg Xbox spill fra pcn over til xboxen? DVD-R DL plate +R Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Stenges da trådstarter spør om hjelp til å bruke et piratkopiert spill. Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg