powersound Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 ...samt mulighet for mye støv & støy det har du på Minin også! men det er kjølig som faen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Så et review av dette Cooler Master kabinettet som er lagt fram bilder av. Og den mangler jo støvfilter på nesten alle viftene. Dårlig av Cooler Master å ikke ta med dette. Review av kabinettet av 3DGameMan: EDIT: Det er bare fronten på kabinettet som har støvfilter. Resten av viftene har det ikke. Endret 12. juli 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Det er jo strengt tatt ikke noe problem å mekke noen enkle støvfilter hvis man bare gidder. Jeg gikk til innkjøp av noen damestrømpebukser for en tid tilbake, men de ligger fremdeles pent og pyntelig ved siden av maskinen. Mitt HAF932 begynner nå å bli noe støvete etter 3-4 måneders konstant bruk. Nå skal det sies at jeg har satt inn 4x250mm i sidedøren som suger litt mer støv enn den opprinnelige. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Så et review av dette Cooler Master kabinettet som er lagt fram bilder av. Og den mangler jo støvfilter på nesten alle viftene. Dårlig av Cooler Master å ikke ta med dette. Review av kabinettet av 3DGameMan: EDIT: Det er bare fronten på kabinettet som har støvfilter. Resten av viftene har det ikke. Er da ikke all verden og smelle på et støvfilter eller? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Får vel gå til innkjøp av støvfiltere. Vil helt slippe masse støv inne i kabinettet. Men hvordan er støynivået på dtete kabinettet? Leste noen tester der de sier at viftene lager en del lyd. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Får vel gå til innkjøp av støvfiltere. Vil helt slippe masse støv inne i kabinettet. Men hvordan er støynivået på dtete kabinettet? Leste noen tester der de sier at viftene lager en del lyd. På den HAF 932 som jeg hadde så var det ikke noe problem!det som bråka mest var GPU viftene,,,, Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hva som menes med støy er dog relativt, men mitt HAF932 synes jeg støyer en del under load. Husk at dette kabinettet er så perforert av huller at det nesten kan kalles for åpent. Ergo, så og si ingenting stenger for støyen som evt. utvikles. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hva som menes med støy er dog relativt, men mitt HAF932 synes jeg støyer en del under load. Husk at dette kabinettet er så perforert av huller at det nesten kan kalles for åpent. Ergo, så og si ingenting stenger for støyen som evt. utvikles. Ligger noe i det du sier her. MEN er ikke stock viftene på kabinettet som støyer. det er i hovedsak GPU og CPU... Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Joda, de medfølgende viftene er snille de Lenke til kommentar
powersound Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Joda, de medfølgende viftene er snille de Er vel det som er hele spørsmålet her... tror jeg hvertfall da:P Lenke til kommentar
imation Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Kjøpte meg høytalerstoff på Biltema, og nå er alle viftene som blåser inn bekledd med filter. Støyen er akseptabel, hører nesten ikke viftene. Har også mont. 120mm vifte i bunnen også. Venter på ny og kraftigere psu (750 watt), da jeg skal sette inn et GTX 275 skjermkort. 8-) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Kjøpte meg høytalerstoff på Biltema, og nå er alle viftene som blåser inn bekledd med filter. Støyen er akseptabel, hører nesten ikke viftene.Har også mont. 120mm vifte i bunnen også. Venter på ny og kraftigere psu (750 watt), da jeg skal sette inn et GTX 275 skjermkort. 8-) Smart. Mulig jeg prøver dette. Men fant også støvfilter på microplex.no Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Ingen vits, damestrømper gjør nytten Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 mange takk for masse gode løsninger her folkens... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Setter ikke noe krav til design. men det må være god kjøling og tilkoblingsporter i front/topp (USB, IE1394, gjerne minnekortleser) Prisklasse ca. 1500,- Skal ha 5stk. HDD'er, relativt stor CPU vifte (12cm) Noen gode forslag her? Coolermaster storm sniper eller antec 1200. Har selv Storm og er kjeme fornøyd! Anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå