JFM Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Hei. Jeg driver å kjører opp til bil og regner med å ha lappen i løpet av sommeren. Jeg har også sett litt på biler. Sånn som det nå ser ut så blir jeg nok å kjøpe en Volvo 850, diesel 96-mod. Jeg regner med at alt som har med lyd å gjøre der er elendig. Så jeg lurte på om noen av dere kunne komme med tips til hva jeg kan kjøpe. Mener selv jeg trenger 4 høytalere, spiller m/fjernkontroll som kan spille mp3/wma. Gjerne med usb slik at jeg kan høre musikk fra en minnepenn. Tror dere jeg trenger forsterker og subwoofer? Jeg er ikke noe stor lyd-fanatiker, men vil ha noe som dunker litt. Prisen bør helst ikke bli høyere enn 3-4000 Takk Endret 18. juni 2009 av JFM Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hei. Som jeg sier til alle andre nybegynnere innen bilstereo, dette er hva du trenger: -Frontsett, i form av komponentsett som består av 1 midbass-høyttaler og 1 diskant per side -sub i kasse (anbefaler deg og starte med en på det budsjettet) -4-kanals forsterker som driver frontsettet og sub'en -Spiller med linjeutganger -Alt av kabler som du trenger -Mer penger enn 3-4000 kr -At du aksepterer at du må handle brukt dersom du vil ha noe bra for så lite penger. Og når jeg mener bra, mener jeg noe du faktisk selv vil sitte med i ettertid og tenke "Dette brukte jeg penger på". Jeg er mer enn gjerne behjelpelig videre, men vi lar først forståsegpåerene svare og si at jeg har feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå