Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) borte Endret 24. november 2010 av Ishq Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg ville tatt rmx'en. Hiv på Yasuni cross så går det ann å kjøre over 30 med den også Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) RMX'en går fint den, greier såvidt 70 km/t i nedoverbakke og litt over 50 på sletta, noe som jeg vil si er akseptabelt da den består kun av originaldeler. Men takk for svar! Lurer på om det blir RMX'en. Endret 19. juni 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg ville gått for atv;) Vinterkjøing og mye bedre aks;) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg ville gått for atv;) Vinterkjøing og mye bedre aks;) Ja, det er de to faktorene som gjør at jeg også vil gå for ATV-en ... Lenke til kommentar
Rekso Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Suzuki motorene er relativt bra motorer.. Veit ikke hva som sitter i atv'en.. Ville nok godt for rmx'en fordi JEG syns ikke at det er så fett å se eller kjøre rundt med atv i 50 km/t... Hadde det vært en 400cc atv ville jeg sagt atv tror jeg, men grunnen er at 50cc går får dårlig... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg ville gått for atv;) Vinterkjøing og mye bedre aks;) Ja, det er de to faktorene som gjør at jeg også vil gå for ATV-en ... Har kjørt rmx en del både orginal og blodtrimma. går greit når du er i fart men er no drit i bakkene og i aks. min masai atv jeg hadde tidligere var kraftigere orginal selv om rmxen gjorde det bedre på sletta når den kommer opp i fart. Hvorfor gire hele 6 ganger for å komme i 50? er bare feil etter min mening Lenke til kommentar
Rekso Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 "Hvorfor gire hele 6 ganger for å komme i 50? er bare feil etter min mening" enig hhaha Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Skal du trimme den så er suzukien god. da er det bra med så mange gir. men å gire så mange ganger for å komme i lusne 50 er idiotisk syns jeg. og i hver bakke må man gire 2 gir ned:D Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Et lett valg dersom du ikke skal trimme. RX-en! Forresten så er det ikke pga høyt turtall (atv-en har ikke høyere enn rmx-en) at den bruker mer bensin, men pga friksjon og vekta. Turtallet er omtrent likt siden atv-en har samme girsystem som en scooter. En scooter bruker da ikke mer bensin enn en rmx? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå