larsevenes Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Noen som vet om noen gode nettsider for å legge ut sine brukte skolebøker. I mitt tilfellet snakker vi om bøker på høgskole- og universitetsnivå. Jeg har så langt funnet ibok.no, som tilbyr gratis utlegging av brukte bøker. Lurer på om andre har erfaringer fra tilsvarende sider. Kanskje det beste rett og slett er å legge noen kroner i det og bruke finn.no. Men siden prisene på bøkene ikke er allverden, ser jeg helst for meg en gratis tjeneste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Det er gratis å selge bøker på Finn også Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 qxl.no Nettauksjon.no (elns) Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Det er gratis å selge bøker på Finn også Ja se der! Takk for tipset. Det visste jeg ikke... Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg har funnet alle mine pensumbøker på pugg.no og finn.no. Anbefales, har spart nesten 1900 kr.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå