Magnus321 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hei Har en Samsung Syncmaster T220 skjerm her som til vanlig brukes sammen med laptopen ved skrivebordet. Den siste tiden har jeg dog ikke klart å få den til å fungere. Fikk den ved juletider, og til å begynne med fungerte den perfekt, både når jeg brukte VGA og med DVI. Når jeg nå kobler til pc'en og ber den bytte til DVI kommer det ikke noe bilde noe sted. Skjermen (Samsungen altså) virker som den prøver å gjøre noe, flimrer litt, men ikke noe bilde, bare lys og mørk grå for å si det slik. Lampen foran på skjermen blinker også. Har prøvd både med VGA-kabel og DVI, men samme problemet med begge tilkoblingene. Noen som vet hva som kan være galt? Noe nesten meningsløst enkelt jeg gjør feil? -Magnus Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå