vista223 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hei! Har tenkt å kjøpe en lett mc (125) som er brukt, får vel ikke noe nytt for 20.000 som jeg syntes er max pris. Aprilia RS serien er drit kul syns jeg. Men en slik en til rundt 20.000 på finn er det noe som er "ødelagt"? Eller holder det 2-3 år? Bare å sende linker til lett-mc, greit den koster 22.000 men max er 20.000, skjønner? Takk Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 du har jo alltid en grei prutningsmonn på lett mc da.. kan sikkert dra av en 3-4 000 på en som har liggi ute lenge! men til 20 000 får du ikke spesielt mye vil jeg tro. kanskje du får en som har gått rundt 20 000 km og har noen støtteveltriper på kåpen(e) ? Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Vi øker til max 30.000 kr. Så ganske mye fint på finn.no for 30.000. De har da gått fra 15.000 - 10.000. Kanskje det er bedre? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 til 30 000 vil jeg tro du får en veldig fin sykkel:) en venn av meg på skolen som skal selge en RS 125 2004 modell manuel poggiali nå. den er gått 16 000 km og er STRØKEN med karbon detajler. dog er plomberingen tatt ut.. men han har lagt den ut for 28 000 kr. bare et priseksempel:) Lenke til kommentar
Sladd Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Ville kjøpt meg en nyere aprilia rs Lenke til kommentar
Swiffy Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Er vell ingen aprilia forhandlere i Norge lenger om du skal ha splitter ny, og aprilia vil bli vanskelig og få sent på verksted også siden det ikke er noen aprilia forhandlere Og andre forhandlere tar ikke imot Aprilia, veldig få tilfelle har jeg hørt Lenke til kommentar
Sladd Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Du må kunne å skru selv, ja Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 Noen andre merker dere vil anbefale? takk Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Er vell ingen aprilia forhandlere i Norge lenger om du skal ha splitter ny, og aprilia vil bli vanskelig og få sent på verksted også siden det ikke er noen aprilia forhandlere Og andre forhandlere tar ikke imot Aprilia, veldig få tilfelle har jeg hørt Her har du et prakteksemplar på en fyr som ikke har fulgt med i lett-mc-bransjen siden februar. Aprilia har fått nye forhandlere og verksteder er det mange av! Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Hvor mye koster en splitter ny Aprilia i Norge da? EDIT: Leste på nettet nå at en Honda NSR sin kvalitet er veldig mye bedre enn Aprilia sin. Burde jeg heller gå for en Honda NSR? Endret 20. juni 2009 av vista223 Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Rundt 60 000 nye i dag. Tar du vare på sykkelen, bruker god olje og passer på vedlikehold så holder RS-en like godt som en NSR. MEN pga RS-en er sprekere enn NSR krever den altså mer vedlikehold. Mange ungdommer driter i å bytte stempel på 16000 km, samtidig som de gir bånn gass på kald motor. DA kan det hende NSR har bedre kvalitet, men fortsatt går den mye dårligere uplombert, så om du skal trimme er RS-en å foretrekke. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Rundt 60 000 nye i dag. Tar du vare på sykkelen, bruker god olje og passer på vedlikehold så holder RS-en like godt som en NSR. MEN pga RS-en er sprekere enn NSR krever den altså mer vedlikehold. Mange ungdommer driter i å bytte stempel på 16000 km, samtidig som de gir bånn gass på kald motor. DA kan det hende NSR har bedre kvalitet, men fortsatt går den mye dårligere uplombert, så om du skal trimme er RS-en å foretrekke. Tenker å kjøpe en brukt rs hvor plomben er tatt ut! Jeg er en som liker å stelle og vedlikeholde ting, elsker at det ser bra ut ! Så det er nok ikke noe problem. EDIT: Hvor fort går det med plomb? Endret 20. juni 2009 av vista223 Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Ca 130 originalt (Bike testa 06-modellen til ca 140 tror jeg), men akselerasjonen er elendig! MYE morsommere å kjøre uplombert. Du må ikke nødvendigvis ligge i 170 hele tida bare fordi sykkelen klarer det. Akselerasjon er det som er morsomt. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Ca 130 originalt (Bike testa 06-modellen til ca 140 tror jeg), men akselerasjonen er elendig! MYE morsommere å kjøre uplombert. Du må ikke nødvendigvis ligge i 170 hele tida bare fordi sykkelen klarer det. Akselerasjon er det som er morsomt. Den akser mye bedre uten plomb? (Ulovlig?) Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Dobbelt så mye hester gir en mye bedre aks. Ulovlig å trimme, men liten sjans for å bli tatt med det på lett-mc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå