Vikingspeider Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hei! Nye sjonglering.com trenger guider til diabolo! Jeg har skrevet en del for ballsjonglering, men kommer ikke så langt med diabolo. Hvis det er noen her som kan noe så hadde det vært fint om de tok en kikk på http://sjonglering.com/nyheter/vi_trenger_guider_til_diabolo ! Lenke til kommentar
raristam Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Holdt mye på med diabolo for 6-7 år siden. Fant igjen diaboloen i garasjen til faderen for noen uker siden.... hehe, det sitter ikke like godt som før kan du si.... .... men det er jo som å sykle.... hva tenkte dere at denne guiden skal inneholde? "Hvordan bruke en diabolo" eller noe? =) Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Vel, jeg er bare moderator på siden og ikke admin eller eier, men alt fra super-basis med tips for å holde en diabolo stabil så den ikke tipper over på siden når en bruker den, til triks med 4 diaboloer er vel ønsket. Men til å begynne med er vel basiskunnskaper for hvordan en diabolo virker og hvordan man kommer i gang med den, greit å få med. Også noe en kunne ha bruk for er hvordan en best tar den i mot etter å ha kastet den høyt opp, samt noen basistriks. Jeg tror du finner en link der hvor du kan registrere deg som bruker og spørre om å bli "bidragsyter" så du kan skrive guider. Deretter må Eirik, Magnus eller jeg godkjenne dem før de legges ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå