NoobCannon Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Har fått enda ett artig nytt problem på min Dell. Hver gang den har stått uten strøm, slår den seg automatisk på når jeg setter inn ledningen, deretter blir skjermen bare helt svart uten at noe skjer. Når jeg tar en omstart, dvs. dreper den og starter på nytt igjen, så booter dataen opp i Dell MediaDirect i stedet for XP Pro. Dette skjedde plutselig i dag, fungerte helt greit i går, gjorde ingen forandringer før den ble slått av. Får også en feilmelding om at MediaDirect ikke får tilgang til musikk og videofilene fordi BitLock er på. Noen som kan ha noen som helst formening om hva dette er? Operativsystem: Windows XP Professional. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hvilken Dell PC er det snakk om da??? Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Hvilken Dell PC er det snakk om da??? Dell XPS M1730 Har søkt litt rundt, men fant bare en annen lignende post uten svar. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Har samme laptop jeg, og noe av det første jeg gjorde var å fjerne Media Direct. Men det har jo ikke noe med denne saken å gjøre. Vanskelig å si hva som gjør dette, men det at MediaDirect ikke får tilgang til musikk og video flier fordi BitLock er på skjønner jeg ikke. Det eneste BitLock jeg kjenner til er BitLocker som følger med Windows Vista Ultimate. Skulle ikke ha det du da hvis du har XP installert. Men du kan lese om denne fyren som hadde samme problem med MediaDirect, og det er en mulig løsning i dette forumet. Endret 18. juni 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå