Gå til innhold

Hjelp til kjøp av ny bærbar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, eg er på leit etter ny bærbar pc, har leita litt rundt på nette og har komme fram til at denne virket brukende.

http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...wcAAAEOXKE03xii

Nokon kommentara på den ?

Maskinen skal brukes til spel og skal helst ligge under 10.000 kr.

Venligst ikkje svar på posten om du ikkje har peiling.

Den DV7'en der er ganske bra jeg har DV5 pavilion 1090eo, er fårnøyd med selve pc'en men pass på hvor du kjøper den hen, ikke kjøp den fra Datakjeden, kjøp den fra Lefdal eller Elkjøp eller komplett.no.

Min HP har vært i versktedet mange ganger pga driver problemmer, touch problemer osv det samme skjedde med mine venners bærbare pc'er som var også HP.

Jeg har stresset med hp lenge lenge og stresser enda får ikke gjennorpettet den får du får ikke med gjennoprettings cd'er pga den har en funksjon som du kan gjennoprette pc'en din med! men etter første gjennorpettings får du aldri gjennorpette den igjen viss du ikke lager cd'ene først.

Jeg råder deg til og kjøpe stasjonær eller Casper/Toshiba bærbar pc'er HP er det beste du kan kjøpe mellom Acer, Pacard Bell, MAC og Fujutsu Siemens, men du velger,

spør du meg, mener jeg at du ikke skal bruk penger på Acer, Mac, Pacard Bell og Fujutsu Siemens se om du finner andre, HP er ganske bra og brukelig pc, men du kommer uannset til og levere den inn igjen etter max 1 måned. Det gjor alle i klassen min som kjøpte DV2-DV7 det er noe gale med dem.

Endret av ShortCut-92
Lenke til kommentar
Hei, eg er på leit etter ny bærbar pc, har leita litt rundt på nette og har komme fram til at denne virket brukende.

http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...wcAAAEOXKE03xii

Nokon kommentara på den ?

Maskinen skal brukes til spel og skal helst ligge under 10.000 kr.

Venligst ikkje svar på posten om du ikkje har peiling.

Den DV7'en der er ganske bra jeg har DV5 pavilion 1090eo, er fårnøyd med selve pc'en men pass på hvor du kjøper den hen, ikke kjøp den fra Datakjeden, kjøp den fra Lefdal eller Elkjøp eller komplett.no.

Min HP har vært i versktedet mange ganger pga driver problemmer, touch problemer osv det samme skjedde med mine venners bærbare pc'er som var også HP.

Jeg har stresset med hp lenge lenge og stresser enda får ikke gjennorpettet den får du får ikke med gjennoprettings cd'er pga den har en funksjon som du kan gjennoprette pc'en din med! men etter første gjennorpettings får du aldri gjennorpette den igjen viss du ikke lager cd'ene først.

Jeg råder deg til og kjøpe stasjonær eller Casper/Toshiba bærbar pc'er HP er det beste du kan kjøpe mellom Acer, Pacard Bell, MAC og Fujutsu Siemens, men du velger,

spør du meg, mener jeg at du ikke skal bruk penger på Acer, Mac, Pacard Bell og Fujutsu Siemens se om du finner andre, HP er ganske bra og brukelig pc, men du kommer uannset til og levere den inn igjen etter max 1 måned. Det gjor alle i klassen min som kjøpte DV2-DV7 det er noe gale med dem.

Takk for innlegget, men veldig ukonstruktivt.

Må svare deg når du legger inn feks Acer inn i katogorien du ikkje bør kjøpe. Acer levere bra maskiner, men spelmaskinene deira er litt høge i pris nå, iforhold til innholdet (skjermkort etc)

Mac er foresten ikkje ein PC det er ein mac.

At du må levere den inn etter max 1 måned er sikkert bruker feil, du bør kanskje handle hos ein forhandler du kan gå å få hjelp av ?

"Min HP har vært i versktedet mange ganger pga driver problemmer". Det er vell meir ditt problem, at du ikkje klarer å fikse driver problemer, har jo ingenting med produkte eg prøver å få litt tilbakemelding på.

Beklager at eg "flamer" deg litt, men eg skreiv som du kanskje ser, "venligst ikkje svar på posten om du ikkje har peiling".

Om nokon har tilbakemeldinger på dv7-2060 eller andre DV7 maskiner kom gjerne med de :)

Evt noko erfaringer med hardwaren i maskinen, eller andre maskiner i samme prisklasse som egner seg til speling.

Lenke til kommentar

Jeg har bladd kjapt i gjennom og kan vanskelig finne noe bedre i prisklassen. Denne feks er på grensen til å være bedre og koster mye mer. Tror Lefdal har noen ok tilbud nå. Jeg fant også en relativt billig 15" med T3400 til 4500,- og det er heller ikke ille,.

EDIT: glemte å si at det finnes vel noen 15" og 17" med T6400 og HD4650 til rundt 7K. Tror den du har valgt er bedre enn de.

Endret av jornboss
Lenke til kommentar

takk for konstruktivt svar :) Er viktig å få andres synspunkter når ein skal handle, mykje "katta i sekken" maskiner ute å går :)

Har lite efraring med den HD serien, men ifølge tester så klarer isåfåll det HD4650 korte relativt bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...