TheDale Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hva synest folket om disse to bildene? Alle kommentarer, uansett hva det måtte være er velkomne Lenke til kommentar
Blakvist Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Veldig rolige og fine svanebilder. Likte kontrasten mellom det blå havet og svanen. Bilde 1 har jeg ikke så mye å si på. På bilde 2 er det bra jobbet at du har fått fokus på øyna. Også bra at svanen ser inn i bildet. Bildene ble etter min mening kanskje litt kjedelige. Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Tusen takk for svar Blakvist, setter alltid pris på tilbakemeldinger Kan være enig at bildene er litt kjedelige, men det som fassinerer meg med dem er dråpedetaljene på bilde en og "øyekontakten" på bilde to. Håper flere kan komme med noen kommentarer, gjerne kritikk også Lenke til kommentar
boos Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg ville økt kontrast, fargemetning og skarphet en smule. boos Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Helt enig med deg boos. Det ble mye bedre, mye mer markerte og finere farger også. Tusen takk for feedback Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå