Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor og utbygging av ADSL

Anbefalte innlegg

Jeg er lei av å bare kunne koble meg til internett via ISDN nå. Det er treigt og dyrt i lengda. Betaler 500 kr mnd nå for å kunne være tilkoblet 150 timer. Dvs ca 5 timer pr dag med enkel linje ellr 2.5 m dobbel linje. Litt lite for lite syns jeg, da jeg også liker hastighet og bruker 2 linjer.

Derfor lurer jeg på om det er noen som veit kor mange som må være tilknyttet en sentral samt også vise interesse for at Telenor skal klargjøre semtralen for adsl. Jeg bor i et område med svært lite befolkning og har egentlig ikkje store forhåpninger :cry: Men vil gjøre d jeg kan for å prøve ihvertfall.

Lurer også på kor mykje utstyret som Telenor må installere i sentralen koster...

Jeg har prøvd å kontakte Telenor både pr telefon of e-post, men enten så veit dei ikke noe, ellers kommer dei med standarsvar som at utbygging er markedsbestemt og at dei ikke er pliktig til å levere osv.... :grumpy:

Derfor tenkte jeg at noen her kanskje visste litt.

Have mercy dersom dette temaet er tatt opp før. Søkte på adsl og fikk 3939 treff. Gidder ikke lese gjennom alt det der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Derfor lurer jeg på om det er noen som veit kor mange som må være tilknyttet en sentral samt også vise interesse for at Telenor skal klargjøre semtralen for adsl. Jeg bor i et område med svært lite befolkning og har egentlig ikkje store forhåpninger :cry: Men vil gjøre d jeg kan for å prøve ihvertfall.

Derfor tenkte jeg at noen her kanskje visste litt.

http://jara.no/produktomraader/bredbaandsa...sl_aksess.shtml

Dr finner du den infoen du søker, husk nå på at det er ingen vits i og maile f.eks online i og med de ikke har noe som helst med utbyggingen og gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...