akrozo Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hei, Jeg skal bestille en pakke fra et firma i trondheim.( jeg bor i oslo). Denne skal jeg betale med postoppkrav. Jeg får melding fra postkontoret når pakken ankommer. Det jeg lurer på, er om jeg skal ta med kontanter å betale for pakken på postkontoret, eller må jeg bruke bankkort? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
thadon Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg har betalt 15k kontant på postkontor jeg, så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
akrozo Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Flott, tusen takk for ekstremt raskt svar! Lenke til kommentar
yaddah Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Et kjent ordtak er at det ikke finnes dumme spørsmål, men jeg lurer på hva som har fått OP til å tro at det ikke er mulig å betale kontant... Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Kanskje ikke så dumt spurt,siden du ikke kan betale kontant til postsjåføren som kommer hjem til deg om kvelden. Men på postkontoret tar de altså både kort (debetkort, dvs med Bankaxept-merke) og kontanter. Bare for ordens skyld, før det starter en ny diskusjon: Jeg synes det er helt greit at postsjåføren ikke tar kontanter. Jeg betaler helst med kort. Og jeg skjønner at det er dyrt å utstyre alle med vekslekasse, pluss at alle skal levere kasseoppgjør etter at ruta er ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå