Gå til innhold

Forhåndslaste kart til WM 6.1


gulnisse

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har nettopp bestilt HTC touch diamond 2 og gleder meg stort til den kommer.

Men jeg har noen spørsmål rundt GPS bruk på mobil:

Etter hva jeg forstår kommer diamond 2 med google maps forhånsinnstalert, og dette virker i utgangspunktet bra for mitt bruk, jeg har ikke behov for noe mer avasnert med 3d visning og navigasjon. Men etter hva jeg forstår må google maps ha en aktiv internett forbindelse og laste kartene den bruker fortløpende. Har telenor mobilt bredbånd kveld og helg, som gir gratis nett mellom 17.00 07.00, men om jeg vil bruke google maps utenom denne tiden koster det fort litt. Deror hadde det vært supert om det var en måte å laste ned kart for større områder på forhånd, slik at jeg kunne gjort dette om natten, og da ikke trengt å nett tilgang om dagen hvis jeg vill bruke GPS'en.

Det viker ikke som google maps støtte for forhåndslasting av kart, så da lurer jeg på om det noen andre programmer som gjør nettopp dette. Vet at de store leverandørene somm Garmin og TomTom har dette, men dette er ganske dyrt, og mer enn hva jeg trenger. Så om noen vet om noen gratis (billige) programmer til windows mobile som ligner på google maps men med mulighet for forhåndslasting av kart setter jeg stor pris på det:)

Endret av gulnisse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...