Gå til innhold

Utorrent, tidsinnstilt nedlastning?

Tmz

Anbefalte innlegg

Hei

I og med at jeg bor hjemme og vi har temmelig dårlig nett her lurte jeg på om det var mulig å gjøre slik at alle torrents automatisk starter mellom en viss tid, tenker da fra 24.00 - 16.00 eller noe, hadde vært veldig praktisk i og med at jeg pleier å glemme å skru dem på selv. Eventuelt noen andre programmer som har en slik innsilling?

Laster selvfølgelig kun ned lovlige torrents.

På forhånd takk. (:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I innstillingane (Edit --> Preferences eller noko slikt) finn du ein «Scheduler», som lar deg setje opp dette.

Redigert: Options --> Preferences (Ctrl + P) --> Scheduler. Hak av for «Enable Scheduler» og klikk i firkantane slik at dei får ynskja farge.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Sitter på Windows 7 når og ser at det er mye som er forandret siden Xp, men skal prøve og forklare. Blir sikkert ikke helt rett siden jeg må oversette fra engelsk. Også ser det veldig vanskelig ut, men har vært veldig detaljert så er ikke så vanskelig.

Start --> Alle Programmer --> Tilbehør --> Systemverktøy --> Planlagte Oppgaver ---> Legg til planlagt oppgave --> Neste --> også finner du Utorrent og trykker neste --> Også trykker du "daglig" --> Også velger du når Utorrent skal starte --> Også trykker du neste helt til det står "Du har suksessfullt planlagt følgende oppgave" også står det Utorrent under --> Trykk på "Åpne avanserte egenskaper for denne oppgaven, når jeg klikker fullfør" også klikker du "Fullfør" --> Da kommer det opp ei rute --> klikk på fanen "Instillinger" --> Også Merker du "Stopp oppgaven viss den kjører i:" også skriver du 16 i "timer" ruten viss du har lyst til at den skal stoppe kl. 16. og 17 viss du har lyst til at den stoppe kl. 17 osv... --> Også trykker du på "OK".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...