Ni kon Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hei til de som kan hjelpe!! Mitt problem er at jeg synes maskinen min ofte er litt sen til å utføre oppgaver. Problemet oppsto etter jeg hadde innstalert nye maps og mods til Ravenshield (spill i r6 serien). Det tar tid å åpne nye program etc. Disse er lastet ned på www.raven-shield.com hjemmeside og burde være helt prefekte uten buggs, har også installert den nye patchen. Jeg er ingen expert på data, men har holdt på en god tid. Det jeg ønsker er om noen kan nevne et program som rett og slett kan si meg hva som er feil her. Et enkelt trykk deg fremover program, som også automatisk kan fikse mine problem. Trenger ingen Benchmark program for skjønner nemlig ikke dritten av de. Tenkte meg noe som ligner ad aware. Hvis det betyr noe, her er min maskin: Operativsystem og annen software: win xp pro, ad aware, xp office, ravenshield, bf 1942, husker ikke antiviruset mitt (sitter nå på jobben) men det kosta flesk og oppgraderer seg hele tiden. (tror det er mc affee eller noe sånt). Hardware: Asus A7N8X Deluxe, AMD Athlon XP2700 +, 2 x APACER Memory 512MB PC-400 DDR PC3200 Orginal , Radeon 9700 pro, WD Harddisk 120.0GB IDE 7200RPM Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Om det finnes noe program som finner akkurat den feilen(?) du ser etter er vel heller tvilsomt, men det kan jo være antivirusen som tar noe utrloig til resurrser også (ihvertfall F-secure), eller at du rett og slett har fått et virus eller en orm på maskinen din som virusprogrammet ditt ikke har fanget opp (heller tvilsomt). Sjekk taskmanager og prosesses og se om det kan være noe som kjører i bakgrunnen (antivirusen) som bruker mye cpu! Noe andre konkrete forslag kommer jeg desverre ikke på i farten. Lenke til kommentar
Oldie Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Dette kan være synderen: http://www.windows.no/n_slowpatch.php Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Oldie!! You are king!! Thnx Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg