Evolutioner Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 halloen, eg tenkte og handla litt ting fra polen.. Vet det er ei serriøs side ettersom bror min har handla der.. Men, han har jo bankkort, og gidder ikke mase om og få låne det og betale kontant til han, så vis jeg får regninga av firmaet i polen, kan jeg gå i banken og fikse dette på en måte?:/ Er bare 14... Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Sjekk om det går ann å betale med paypal konto. Om dette går, kan du lage en paypal-konto og sette inn penger Så kan du handle ting og tang. Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Det går, men da ble prisen 100 kr mer. (ikke noe og si egentlig) Men hvordan setter jeg inn penger der uten nettbank or anything:? Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) tror du drar til banken, eller sender penger via nettbank. Edit: prisen bør jo være det samme, selvom du betaler med paypal konto eller et visa kort? Endret 18. juni 2009 av Deathshoot Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Total: 675,- zl With PayPal: 702,- zl You can pay also in Bank. I wait for your response Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hmm, 27kr er ikke altfor mye da. Du slipper ihvertfall å overbevise broren din til å låne kortet. Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 er zl Norske kroner er du dum;) Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Er vel lov å lese feil uten at man skal bli stempla som dum for det. Skal noen plutselig begynne å hakke på deg fordi den setningen din inneholder en drøss med skrivefeil også da, eller ? 27zl blir vel noe sånt som rundt 50kr om jeg ikke tar helt feil. Har du fått noen begrunnelse på hvorfor det koster mer via paypal ? Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Nei Hrr Ike det. Brude jeg det? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 PayPal trekker vel eit beløp sjølv om eg ikkje tar heilt feil? Så totalsummen blir difor meir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå