levlex Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Noe om at den er forsinket? Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Nei, den ser ut til å komme i juni som planlagt. Norge er vel bare ikke prioritert i starten. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 1: kabel koster ca 350,- (USB)2: Hørt om e-mail ? 3: de som betaler 1000 kroner mer har behov for IR/BT, ganske enkelt. 4: S55 har 920Kb minne, trodde du visste det Uansett, når S55 funker som en ekstern harddisk er det ikke noe problem å ta backup av filer man ikke trenger hele tiden, på PC. Dette er en av tingene som er så genialt med Siemens 8) Fortsetter du ditt tåpelige anti-Siemens korstog igjen, så ender det vel med "ferie" fra forumet igjen... Til meg hadde den bare ca.800kb når jeg slettet alt det unødvendige. Jeg slettet ikke ringetonene. Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Må bruke et triks for å frigjøre en 120Kb cache-fil Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Må bruke et triks for å frigjøre en 120Kb cache-fil Tror du en vanlig bruker vet om det "trikset"? Neppe. Da hjelper det lite. Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Den "normale" bruker har vel heller ikke behov for det trikset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå