moskito Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg har nettop kjøpt meg en ny skjerm. Acer H243H 24" og jeg har en acer AL2002W 20" fra før. Jeg hadde tenkt at jeg kunne spille på den ene skjermen og chatte f.eks MSN på den andre, men da jeg hadde fått satt opp skjermen fikset innstillinger og startet f.eks cs på den ene skjermen og skulle chatte på den andre la cs seg ned når jeg trykket på skjerm 2. vet noen hvordan jeg kan få til at ikke cs legger seg ned når jeg trykke på skjerm 2? Takker for svar MvH Moskito Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 hei. Det er ikke mulig, dessverre. CS kjører i fullskjerm, og bare for at den ikke strekker seg over den andre skjermen så må du deaktivere fullskjerm-moduset for og skrive på den andre skjermen.... Du får ordne deg en SKIKKELIG rimelig drittmaskin som kun kjører MSN og nettby, vet du Lenke til kommentar
moskito Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 hei. Det er ikke mulig, dessverre. CS kjører i fullskjerm, og bare for at den ikke strekker seg over den andre skjermen så må du deaktivere fullskjerm-moduset for og skrive på den andre skjermen.... Du får ordne deg en SKIKKELIG rimelig drittmaskin som kun kjører MSN og nettby, vet du Ok, Takk for svar... Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Går det ikke ant å kjøre CS i vindu? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Går det ikke ant å kjøre CS i vindu? cs: s kjører fint i vindu, 1.6 støtter ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå