Gå til innhold

2 skjermer 1 pc

moskito

Anbefalte innlegg

Jeg har nettop kjøpt meg en ny skjerm. Acer H243H 24" og jeg har en acer AL2002W 20" fra før. Jeg hadde tenkt at jeg kunne spille på den ene skjermen og chatte f.eks MSN på den andre, men da jeg hadde fått satt opp skjermen fikset innstillinger og startet f.eks cs på den ene skjermen og skulle chatte på den andre la cs seg ned når jeg trykket på skjerm 2. vet noen hvordan jeg kan få til at ikke cs legger seg ned når jeg trykke på skjerm 2?

Takker for svar

MvH Moskito

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei. Det er ikke mulig, dessverre. CS kjører i fullskjerm, og bare for at den ikke strekker seg over den andre skjermen så må du deaktivere fullskjerm-moduset for og skrive på den andre skjermen....

Du får ordne deg en SKIKKELIG rimelig drittmaskin som kun kjører MSN og nettby, vet du ;)

Lenke til kommentar
hei. Det er ikke mulig, dessverre. CS kjører i fullskjerm, og bare for at den ikke strekker seg over den andre skjermen så må du deaktivere fullskjerm-moduset for og skrive på den andre skjermen....

Du får ordne deg en SKIKKELIG rimelig drittmaskin som kun kjører MSN og nettby, vet du ;)

Ok, Takk for svar...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...