Robocoop Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg tror det kan skje. La oss si at de oppsøker UDI-sjefen.................eller lokale politikere......... og skjeller dem ut. Om noen mister hodet og blir forbanna kommer de til å bli neddopet av psykiatrien. Det er min teori. Hvordan kan jeg bevise det? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Du kan bevise det ved å finne et slikt tilfelle. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hvorfor skal man skjelle dem ut? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Hvorfor skal man skjelle dem ut? Det er ikke det tråden dreier seg om. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hvorfor skal man skjelle dem ut? Det er ikke det tråden dreier seg om. Nei beklager du har helt rett. Skal vi se hvordan kan du bevise at den helt vanvittige ideen din bil utspille seg. Hmm hvis noen kjefter på politikere og da blir nedopet av helsepersonell fordi myndighetene er en stor ond konspirasjonsirkel. Hmm. Mnei jeg kan ikke si jeg har noe godt svar til deg. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Det er så godt som umulig å bevise. Vi vet ikke hvordan individet det er snakk om opptrådte. Dersom han eller hun opptrer svært voldelig, krakilsk, virker svært farlig, kan det være et klart inntrykk av nettopp mental sykdom. Dessuten er det så godt som umulig å dokumentere noe som helst av det som skjer på et mentalsykehus eller lignende institusjoner. Det er lettere å lage en reportasje i et fengsel, eller i en militærleir, enn det er på en mentalinstitusjon. Ellers finner jeg det noe merkelig at en innvandringsmotstander skulle legges inn på mentalsykehus fordi de er innvandringsmotstandere, men det er som sagt ikke tema for tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå