Ronnyjo Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Den ene harddisken min (western digital 100 GB) gikk føyken her igår. Har mistanke om at den ble overopphetet siden den var rimelig varm. Nå finner jeg ingen data på hd'n. Spørsmålet er om den fortsatt er brukanes ved en omformatering, dvs at bare dataene er ødelagte og ikke selve hardware'n?? Noen forslag om hvordan jeg om mulig kan berge dataene som var på denne hd'n (har selvfølgelig ingen backup )? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Finnes virkelig WD 100GB harddisker? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Jepp, har en WD 100GB jeg også. Håper den blir verdifull en dag siden den er så sjelden Du kan prøve dette programmet. Det er et freeware program som kan gjennopprette filer. Er partisjonen til disken borte eller er det en partisjon og alt på den er slettet? Lenke til kommentar
Ronnyjo Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Tja si det. I explorern står HD som ny (dvs har fått tildelt standard navn) men prøver jeg og gå inn på den får jeg bare en feilmelding om at den ikke blir funnet. En annen ting som er av interesse er om selve hardware'n er ødelagt slik at jeg også må kjøpe meg ny disk??? :x Takknemlig for svar. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Finnes virkelig WD 100GB harddisker? Jeg og har en wd 1000BB som den saa fint heter... Hvor ble det av disse diskene? Jeg hadde jo tenkt aa kj;pe en til og sette opp raid jeg... men neida, den ble borte!!! DrErling OnTopic> Dette ser vel gjerne litt stygt ut for baade disken og det du hadde lagret paa den. Har du noen kammerater du kan proeve disken hos? Bare saann i tilfelle det faktisk er noe annet som er galt... *wild guess, not educated. Lenke til kommentar
Ronnyjo Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Har en annen hd på system hvor Os'et ligger og denne er det ikke noe problem med. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg kjøpte en slik en som denne og synes at det burde være en standard i en normal pc 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå