cyclo Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 De sitter jo faktisk 50 meter unna senderen, og er sannsyligvis alene på nettet da dette er en interntest hos netcom Og sannsynligvis bare en basestasjon, så da får man ikke effekten av ko-kanal-interferens heller... Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hadde vært fint om alle brukere fikk samme fart og ping som han duden i videoen. Gleder meg uansett til Eidsiva Bredbånd kommer med en fiber kabel til meg på høsten Lenke til kommentar
Selle Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Synes Netcom burde prioritere bedre 3G dekkning, det er jo tross alt i utkantstrøk jeg faktisk har bruk for det Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Spotify for mobil + 4g = sant? Har tester Spotify med Edge, og det gikk med et nødskrik. Med dagens 3G så er det ikke noe problem i det heletatt. Eneste jeg mangler er en Spotify klient til mobilen, så jeg slipper å dra med meg en bærbar for å høre på musikk. aaaah skaff deg android mobil ... spotify har lansert snik video av spotify klient i bruk på en HTC magic og den har offline funksjon så du slepp å ha nettverk (3g) aktivert Lenke til kommentar
ObNoXIouS Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Til alle dere som klager på 3G hastighet, spilte da Dota på hytta med 60 ms ping :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg