f(x) Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hei! Har filmet noen filmer på mobilen, som er i 3gp format. Når jeg spiller av disse på PC (quicktime) blir oppløsningen lik mobilens oppløsning, og jeg får bare et lite vindu. Er det mulig å kovertere til et annet filformat som jeg kan vise større på PC eller brenne på DVD, eller vil kvaliteten bli dårlig? Noen forslag til konverteringsprogram (freeware)? Lenke til kommentar
raristam Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hei!Har filmet noen filmer på mobilen, som er i 3gp format. Når jeg spiller av disse på PC (quicktime) blir oppløsningen lik mobilens oppløsning, og jeg får bare et lite vindu. Er det mulig å kovertere til et annet filformat som jeg kan vise større på PC eller brenne på DVD, eller vil kvaliteten bli dårlig? Noen forslag til konverteringsprogram (freeware)? Hei! Jeg bruker Aplus Video converter... http://www.tomp4.com/html/videoconverter.html Har fullversjonen selv... fant den på piratebay, eller et annet sted, så bare å lete Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Finnes det en prøveversjon? Prøver nå, men det ser ikke ut til at programmet støtter filer av typen 3gp. Andre programmer jeg kan bruke? Endret 18. juni 2009 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
raristam Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 oi, ser at d ikke funker med 3gp-fprmat.... sorry =) Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Fant et program som heter Prism video converter som funket. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå