3nity Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 http://www.dagbladet.no/2009/06/18/nyheter...yheter/6775180/ Dette her må være noe av det mest latterligeste innen Amerikansk politikk noensinne. "PETA reagerer på presidentens lemfeldige omgang med virvelløse dyr." Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Lurer på om medlemmene av PETA sover om natten i tanke på alle insektene de har trampet i hjel i løpet av dagen Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Innen amerikansk politikk? Det er vel mer latterlige PETA som slår til igjen. Jeg er for PETA, dog People for Eating Tasty Animals. Lenke til kommentar
X-effect Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Haha, hørte dette på P3 Morgen. Lo høyt, må være noe av det dommeste jeg har hørt... Også itillegg begynne å spekulere på om Obama ikke er slik han gir utrykk for. Idiotisk! Lenke til kommentar
564215 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hadde forstått dem hvis det var en elg han klasket til, men ikke en flue for faen. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hadde forstått dem hvis det var en elg han klasket til, men ikke en flue for faen. Jeg hadde faktisk blitt jævlig imponert hvis Obama hadde klart å drepe en elg med bare knyttnevene. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Kom deg bort, sa Obama, fokuserte og hevet handen. Da elgen omsider satte seg til ro klasket presidenten til. - Det var ganske imponerende. Jeg tok den lille jævelen, konstaterte Obama, før han fortsatte intervjuet med John Harwood fra tv-kanalen CNBC. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Det er så avgjort den latterligste sak, men alt som kan få oppmerksomhet får oppmerksomhet i våre dager. Har foresten en følelse av at denne tråden kommer til å bli flyttet til Oppslagstavlen. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Dette var, om folk unnskylder språket mitt, idiotisk morsomt. Jeg tror ikke Obama taper noe særlig på å klaske fluer, nei. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 PETA sier de ønsker at Obama ikke hadde drept fluen og de har sendt ham en human fluefanger: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=570022 :!: Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '6' innlegg slettet fra tråden. Eventuelle reaksjoner på moderering skal ikke gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Slike ting som dette er med på å latterliggjøre dyrevernsorganisasjoner... Enda mer! Lykke til! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Noe av det latterligste jeg har hørt på veldig, veldig lenge. Tusenvis (om ikke millioner) av mennesker blir drept hver dag. Ingen bryr seg om det, men så kommer PETA og kritiserer presidenten for å ha drept en stakkars flue. For noen klovner... Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Og her trodde jeg at ting som "Obama rimer på Osama" ville bli det mest tullete vi kom til å høre. Dengang ei. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Facinerende at mediene lager sak ut av dette. Nå må vel pressetalsmannen Tony Snow gå ut og forklare. Eller er det Gibbs han heter...? Uansett, med snart 11 % ledighet har de andre ting å skrive om. Lenke til kommentar
probin Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 PETA troller!! haha må nesten legge til den linken her morsom remix av intervjuet Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Hmm, lurer på om vi snart får se nakne kjendiser skamfert av myggbitt, vepsestikk og lignende under slagordet "I'd rather get bitten than kill an insect"? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 På den annen side så minner navnet hans veldig om Osama. Så........dette var unødvendig brutalt av ham. Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Haha.. Utrolig hva de får seg til å skrive i aviser i dag. Neste blir nok at Obama blir kritisert fordi han ble observert mens han prompet, og miljøvernorganisasjoner mener at han bidrar til den globale oppvarmingen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Haha.. Utrolig hva de får seg til å skrive i aviser i dag. Neste blir nok at Obama blir kritisert fordi han ble observert mens han prompet, og miljøvernorganisasjoner mener at han bidrar til den globale oppvarmingen. President Obama bør være så oppegående at han unngår hele denne problematikken og innstallerer tarmgassoppsamlingsutstyr. Dermed kan dette snus til en ressurs for landet. Jeg ser for meg at han kan starte et eget gass-selskap kalt Obama Pro(m)pan Services. Det er jo en kjensgjerning at gass er renere enn f.eks. bensin så her er det både penger og miljø-PR å hente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå